okay villain virker som en rimelig straightforward tænkende spiller, der ved jeg kan 3bette light.
standard at skubbe for ca. potsized her, eller er det en "dårlig spar"? (ie spar Es ville være mere oplagt?) eller skubber vi på alle spar turns og alle 3'ere og 7'ere?
[Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money
Seat 6 is the button
- Hero sitting in seat 1 with $199.00
- BB sitting in seat 3 with $613.87
- UTG sitting in seat 4 with $447.69
- CO sitting in seat 5 with $173.50
- Button sitting in seat 6 with $200.00 [Dealer]
Hero posted the small blind - $1.00
BB posted the big blind - $2.00
** Dealing card to Hero: 5♠ 6♠
UTG folded
CO folded
Button raised - $8.00
Hero raised - $26.00
BB folded
Button called $18.00
** Dealing the flop: 4♠ 9♦, J♦
Hero bet $42.00
Button called $42.00
** Dealing the turn: T♠
Hero: Allin
NL200: 56's i 3bet pot oop.
Hmmm jeg kan ikke lide dit 3 bet med SC, Jeg tror bare jeg check folder. Han har callet et 3 bet og et stort bet på floppet, ser ikke at du har nogen folding equity, og måske får du et gratis kort
Hvis han ved du er tænkende og 3-better light er jeg ret sikker på han lukker ned på floppet hvis han er stærk. Bordet er rigtig farligt og mange turn kort kan complete noget i din range.
Fint spillet. Og størrelserne er også fine imo.
Som Phear vil jeg gerne en anelse hoejere op PF OOP.
Floppet er super grimt og jeg check-folder engang imellem. Turnkortet er heller ikke super kort som du selv er inde paa, pga. den completer en del mulige haender som bliver til 2par, par+OESD osv.
Jeg vil dog alligevel oftest skubbe, da vi sjaeldent faar et frikort og vi kan ikke calle saerlig hoeje bets. Derudover viser det ogsaa stor styrke at skubbe paa det bord og mange villains revurderer nok haender som QT, 98, T8 naar du kan skubbe for pot.
Undskyld jeg spørger, men er 13 x bbs OOP ikke std? Jeg synes det ser fint ud.
@ManCini
Nej, det er i underkanten. Villain får for gode umiddelbare og implied odds i position, når vi kun potter.
Mit standard reraise her er 28, eller ca. potsize + 1bb, nogle gange potsize + 2bb.
Jeg reraiser eller folder preflop (jeg kalder sjældent her).
Jørn
Siger 32 pre, ellers fint spillet.
Synes du spiller hånden fint, er dog enig i, at dit raise preflop kunne være en tand større.