Hvad er efter jeres mening den bedste bog at læse hvis man spiller NL200 og 400 på 6-mands borde?
NL200 6 mands
Ja har spillet rigtig meget turnering, men NL cash-game har jeg kune spillet i godt 3 måneder (3 borde 40-60 timer om måneden). Men vinder pænt på NL200. Har spillet rigtig meget FL SH, så har en god ide om spillet, og har styr på det grundlæggende i NL.
Little Green Book er udmærket, men du har nok fint styr på de fleste af de koncepter, den behandler. Umiddelbart har jeg ikke læst noget (som du ikke har læst), som har hjulpet mit cash game nævneværdigt.
Jeg ville bruge tiden på PN og 2p2 i stedet for at læse bøger.
Og husk lige at poste hænder - vi kunne godt bruge mere NL-debat.
Jeg venter på HOH 1, 2 og 3 samt Theory and Practice of No Limit Holdem (mener jeg den hedder). Jeg håber og tror der er noget hjælp at hente der.
Vh, OB.
Har læst HOH 1 og lidt af 2¦eren men det er om 10 mands tourneringer, syntes ikke helt det passer til 6-mands Cash-game..... Det kan da ikke passe der ikke er skrevet noget fornuftigt om det!
HOH1 har nogle fornuftige betragtninger om flopspil, men der er ganske rigtigt ikke ret meget kød på. Sklansky og Millers nye har jeg ikke selv læst, men den er vist noget kontroversiel. Der advokeres for minraises, at spille shortstacked samt at overbette pf (efter hvad jeg har fanget forskellige stedet).
Ellers er der selvfølgelig TOP, SS og PL and NL poker.