Ok den her hånd er spillet noget "anderledes" :-)
Jeg har As8s i SB, har ingen reads på modstanderne da jeg lige har sat mig og har ikke nok hænder på dem i pokertracker.
2 limper, jeg caller og BB checker.
Pot=8$
Flop: Js10c2s
jeg vælger at checke for at se hvad de andre gør, BB checker, 1 better 6$, en smider og jeg vælger her at raise til
18$, BB smider og den sidste caller.
Pot=44$
Turn: 6h
Jeg fornemmer han er svag, måske KJ eller lign. hvorfor jeg vælger at bette 35$, han caller dog.
Pot= 114$
River:4s
Nice, men hvad gør man så lige her, det skriger jo ikke ligefrem til himlen at jeg er på flush-draw, og med hans call på turn, kan han være på et draw (ikke usædvaneligt at folk på de her limits "overcaller" draws), dog nok mere sandsynligt han sidder med AJ eller eller har spillet to par lidt svagt.
Jeg vælger derfor at bette 80$
Ville i bette mere/mindre eller gå efter et checkraise?
NL200 6 mands
smider på flop?? skulle mene jeg nok burde have implied ods til at calle den, men ok! Men ja mit raise er et semi-bluff som jeg så vælger at følge op på turn, da jeg fornemmer en lidt svag hånd.
Jeg er normalt ikke vild med at gøre dne slags mod unknowns, når jeg lige har sat mig. Jeg vil gerne lige have en følelse med bordet først. Selvom du skriver han måske har KJ, så folder en standard donk på de her limits IKKE KJ til et turn bet. Men når du har valgt at spille den sådan, så ser det okay ud. Jeg raiser måske lidt mere på floppet, men fint nok. River skal helt sikkert bettes. Det er nok begrænset, hvilke hænder villain vil bette hvis du checker. 80$ er nok det mindste jeg ville bette. 80-100 ser fint ud. Han kan tydeligvis lide sin hånd eller har en stædig QK, som han alligevel ikke caller noget som helst med.