har lige en hånd og et par spørgsmål...
vi sidder 4 på bordet spillet er helt nyt vi har vel været i gang 5-10 min jeg har købt mig ind for 120 euro
player 1 folder player2 (knap) siger 4. sb (villain) caller de 4. mig i bb siger 12 med AKo knappen folder. og sb går all in for fuld bi jeg har 100 euro tilbage og caller han viser AQ og jeg holder hjem...
1 hvad synes i om villain linie ??? std nu hvor jeg "kun" sidder med 50 bb
2 nu hvor vi ikke har read på hinanden hvor starter vores ranges før vi caller hans all in..
Nl200
06-02-2013 00:54
#1|
0
06-02-2013 01:06
#2|
0
1. Kommer an på din shortstacking strategi. Squeezer du ofte er hans flat lækkert. Ellers bør han, i min bog, 3b.
2. Afhænger igen af hvordan han ser dig. Et løst bud må være TT+ (måske 99?) og AQ+.
Hvorfor spiller du NL200? Det virker jf. denne tråd ikke som om, at det er et limit du slår. No offence i øvrigt. Men hvis du, som jeg formoder, spiller for hyggens/spillets skyld, hvorfor så ikke spille lavere? Igen, no offence.
Redigeret af AubreyGraham d. 06-02-2013 01:09
06-02-2013 11:20
#4|
0
mepagirl OP
AubreyGraham skrev:
1. Kommer an på din shortstacking strategi. Squeezer du ofte er hans flat lækkert. Ellers bør han, i min bog, 3b.
2. Afhænger igen af hvordan han ser dig. Et løst bud må være TT+ (måske 99?) og AQ+.
Hvorfor spiller du NL200? Det virker jf. denne tråd ikke som om, at det er et limit du slår. No offence i øvrigt. Men hvis du, som jeg formoder, spiller for hyggens/spillets skyld, hvorfor så ikke spille lavere? Igen, no offence.
er bestemt ikke vindene på nl200 (regnskabet for 2012 hed 270 dollars i minus) og spiller alt for lidt i forhold til resten af pokernet men når jeg spiller så skal det gerne være minimum nl100 og op af før jeg gider. (er jo bare hygge spiller)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!