Villain er unknown, men jeg tror ikke han er en reg. Jeg har ikke much of a read, men jeg er ret sikker på han er lidt af en station. Derudover er han højst sandsynlig på tilt, da denne hånd skete for 1 orbit eller 2 før den aktuelle hånd.
Seat 1: pysa ($164.95)
Seat 2: TonySE ($200.00)
Seat 3: sonderheim ($648.08)
Seat 4: wijkie ($268.40)
Seat 5: HERO ($294.00)
Seat 6: elflacokanu ($302.15)
HERO posts the small blind of $1.00
elflacokanu posts the big blind of $2.00
The button is in seat #4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO Q♥ 3♦
pysa raises to $7.00
TonySE folds
sonderheim raises to $24.00
wijkie folds
HERO raises to $81.00
elflacokanu folds
pysa folds
sonderheim calls $57.00
*** FLOP *** 4♠ 9♦ Q♣
HERO bets $213.00 and is all-in
sonderheim calls $213.00
*** SHOW DOWN ***
HERO shows Q♥ 3♦
sonderheim shows T♦ T♠
*** TURN *** [4♠ 9♦Q♣ [9]s]
*** RIVER *** [4♠ 9♦ Q♣ 9♠ A♣]
*** SUMMARY ***
Board: [4s 9d Qc 9s Ac]
HERO collects $594.00
175bbs effektivt.
Seat 1: pysa ($158.75)
Seat 2: TonySE ($274.10)
Seat 3: sonderheim ($356.78)
Seat 5: HERO ($556.00)
Seat 6: MsMilan ($152.30)
HERO posts the small blind of $1.00
MsMilan posts the big blind of $2.00
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K♠ A♥
pysa folds
TonySE raises to $7.00
sonderheim calls $7.00
HERO raises to $30.00
MsMilan folds
TonySE folds
sonderheim calls $23.00
*** FLOP *** [9♠ K♣ 8♠] pot ~68
HERO bets $56.00
sonderheim calls $56.00
*** TURN *** [9♠ K♣ 8♠ 7♦] pot ~180
HERO checks
sonderheim checks
*** RIVER *** [9♠ K♣ 8♠ 7♦ 5♠]
HERO checks
sonderheim checks
comments?
NL200 6max, AK i rr pot
Det kommer an på betsize, men planen var at folde til et stort bet.
Lad være med at give mig arrogancen... Jeg skulle acte, men rammer softwarens bet-knap da jeg ville hive fat i bordet.
er det seriøst et misclick i hånd 1?
jeg better flop og shover turn, som alex i hånd 2.
Helt umådeligt ringe at få så lidt penge i potten. Pot floppet og skyd noget 70'ish procent pot turn. Ikke at bette turn her er en katastrofe. Ej heller kan den foldes mod sådan en villain.
@Jonas
Utroligt så arrogant du er blevet gennem de seneste mange post, men noget hænger åbenbart bare ved.
Du b/c turn så, hvis han rester?
@Mancini
Ja, det er seriøst et misclick ellers ville jeg ikke skrive det.
@ Chris
Gør det noget jeg spørger hvordan man kan misclicke til 81 med Q3?
Jeg ville bare skrive "Nh" i chatten, men jeg missclickede, så i stedet skrev jeg en lærebog om Udviklingsmodeller. Hvis du ikke tror på mig, er du et arrogant fæ!
Hej Chris,
Jeg bryder mig ikke om den Q3o, du er for committet.
Desuden synes jeg, du skal ind på turn i den anden hånd.
Det virker som om, du spiller dine dårligere hænder for agg, hvorimod du slower ned med dine gode hænder...
Hey david, Jeg ved ikke om du har læst de andre comments, men som sagt, så er hånd 1 et misclick.
Utroligt så meget du kan beskylde arrogance, det er et typisk tegn på man er ude på et sidespor selv. Du spiller den ikke særlig godt, men noget hænger åbenbart bare ved ;)
(Ja det er var arrogant, for nu synes jeg ikke du er så klog at høre på længere)
@jonas
iorden celeb ;) Jeg har heller ikke skrevet, at jeg selv synes jeg spiller den godt, hvilket også er grunden til jeg poster. Som du formår at skrive så pænt, så følte jeg ikke, at jeg fik nok ud af den.
@Alle
Jeg forstår ikke hvorfor 1. hånd er så vigtig, den er bare til for at vise, at villain måske er meget tiltet og ser mig som en maniac.
Softwaren har en betpot knap, som mange andre steder. Den rammer jeg, da jeg vil hive fat i bordet.
Jeg synes hånden er ret spændende.
Turn spottet er ret gross. Problemerne er stacks og villains range.
Pot er 180 med 270 effektive, hvorfor jeg ik mener et B/F er specielt godt, specielt set i lyset af at villain steamer lidt og kunne skubbe dårligere ind over.
Med hans prefloplinje + flop play tror jeg hans range består af TT, KQ, JT, FD, 88, 99 + rags/float. Det var muligvis lidt hårdt sat op (mod en tilted modstander). Den nedre del af rangen folder self ved et turn bet, mens vi felter TPTK for 175 bbs ved det bet. Jeg kan godt lige noget stackprotection her og checkke turn og se hvad tyren gør.
Mht til misclick. Hvis I retards regnede lidt på det, ville i se at Chris´4bet i hånd 1 præcis er et PSR, 7+24+2+24= 57+24 = 81. Hvis han siger det er et misclick, hvor så bitche over det? PMS kællinger ftw:-)
Tak hilbe, endelig en der gider diskutere hånden i stedet.
Btw vil jeg egentlig godt ændre min mening med hensyn til, at folde til et stort bet, da han som sagt steamer og er ret træt af mig.
Jeg tror ikke han betaler et pushbet på turn med noget jeg slår andet end dårligere Ks, hvorfor jeg synes et check er bedre. Jeg giver ham muligheden for, at hænge sig selv og kan enten beslutte mig for at CRAI eller c/c begge streets.
Hvad fanden snakker du om? Det eneste i bitcher om er hvordan fanden jeg kan 4bette til 81, somom jeg lyver.
"Du forstår ikke at hånd 1 har noget at sige?"
Prøv læs min tråd engang til, og se om jeg ikke mener, at villain nok steamer og er mega træt af mig pga. den hånd, så jo jeg er udemærket klar over, at den har betydning.
Men det er også let bare, at skrive det samme som 2 andre uden at give nogen form for analyse.