Spurgte Snoogy til råds om denne og han syntes at jeg skulle smide den op til diskussion. Villain og jeg har kun spillet en pot af betydning før denne. Han er DK'er men virker til at være donkish. 3better i turn og smider resten ind river, hvis han caller? Eller hvad med call og cr river? Umiddelbart efter jeg ser på hånden hælder jeg mest til at 3bette turn og skubbe river. Hvad mener i? Button ($212.56) Hero ($262.50) BB ($35.38) UTG ($305.78) MP ($229.61) Preflop:/ Hero is SB with 5♦, 5♠. Hero posts a blind of $1. UTG calls $2, MP raises to $5/, 1 fold//, Hero (poster) calls $4, BB calls $3, UTG folds. Flop:/ ($17) 9♠, 5♣, A♦ (3 players)/ Hero bets $12/, BB folds, MP calls $12. Turn:/ ($41) 4♠ (2 players)/ Hero bets $28/, MP raises to $61/, Hero calls $33. River:/ ($163) K♠ (2 players)/ Hero bets $100/, MP folds. Final Pot:/ $263 ChrisJ
NL200 6max, set.
Jeg better en tand mere på floppet. Det er en dejligt situation at have floppet et lavt set og så stikke et ordentligt bet i hovedet på preflophejseren, når boardet er A-høj.
At villian er donk fremgår tydeligt i og med han raiser til 2,5bb med en limper og gayraiser turn.
Jeg spiller den som dig. Mine bets vil dog typisk være en anelse højere for at maksimere min value. Især mod en svag modstander.
Det var da godt nok en træls spar. Tror netop den kunne få ham til at tjekke bag dig.
Netop fordi der er nogen kort som kan gøre ham bange så sparker jeg til ham på turn. Hans linie stinker af styrke og med et donkish image skal pengene ind nu.
Din linie er for stærk. Du leader preflop raiseren på 2 streets, caller hans gayraise også leader igen. Det er svært at læse dig til mindre end TTP.
Giver dig helt ret i at min linie er stærk, og villain regnede den også ud, men ud fra hans image regnede jeg stærkt med at han ville calle mit riverbet. Han skrev, at han foldede A9.
Han viser altså også en masse styrke ved at raise preflop, call floppet og gayraise turn. Det taler også for et 3-bet imo.