Villian i hånden spiller 24/11/4 over 100 hænder. Han er ikke tidligere set ude i noget snavs.
Call eller shove river? Turn check ok?
Seat 1: simppa1427 ($711.20 in chips)
Seat 2: Hero 7♥,6♥ ($205.30 in chips)
Seat 3: FINsku19 ($188.00 in chips)
Seat 4: DeadPrincess ($413.15 in chips)
Seat 8: donate2Chobi ($198.00 in chips)
ANTES/BLINDS
simppa1427 posts blind ($2).
PRE-FLOP
Hero bets $6, FINsku19 folds, DeadPrincess folds, donate2Chobi folds, simppa1427 bets $14, Skagboen1 calls $10.
FLOP [board cards 9♥,6♦,J♣
simppa1427 bets $20, Hero calls $20.
5♥
simppa1427 checks, Hero checks.
RIVER 3♥
simppa1427 bets $54, Hero??
NL200 - 76s rammer bagdørs farve
@Tox hva gør du til et turn CR?
Jeg synes klart turn check er at foretrække. River er et nemt skub.
Hælder nok også mere til et turn check, men dette selvfølgelig udelukkende baseret på fjendens CR frekvens. Mod en hyppig CR checker jeg nok bag.
Som spillet kommer pengene naturligvis til midten på river
Vi har op til 17 outs på turn eller 1:2.7 underdog , så hvis vi better $48 ind i $68 på turn og villain check-raiser allin så skal vi kalde 118 for at vinde ~280, hvilket 1:2.4 så vi har et marginalt fold, specielt fordi villain ofte tager 1 eller flere af vores outs, så enten skal vi bette mere (f.eks. ca $60) for at committe os eller checke bag (bet-fold er rædselsfuldt).
Jeg tror check turn er bedst da vi har et monster draw samt at vi har showdown value mod AK/AQ og andre non-paired hands KQ,AT etc.
Hvis jeg better turn er vi nødt til at bette $60 ellere mere for at kunne kalde et allin.
River er selvfølgelig et easy allin og tillykke til villain hvis han har spillet AK♥, AQ♥ eller KQ♥ så ringe. <-- Edit: måske spiller han den egentlig fint nok
Jørn
hehe
Jeg er enig i at riverspillet er temmelig standard og skubbede naturligvis også. Desværre har jeg kun breaket even nu over 100k+ hænder og så begynder selv standsituationer at kunne volde problemer :-)
Mit standard spil på turn i disse situationer er at checke bag. Synes at mange har tendens til at check-raise turn all-in i 3-bettede pots, med mange holdings, hvorfor at bet-calle turn alene vil medføre øget varians.
@Thyssen
Jeg synes da bestemt ikke det er ringe spillet hvis han har KQ♥+ i dette spot. Jvfr. din egen ovenstående argumentation ville villain være nødt til at b/f med et meget fint draw.
Nu kan han så enten c/c eller c/r AI.
Ja og btw som de andre. Nobrainer.
KQ♥+ draws er lagt bedre draws da de har endnu flere outs mod TP hænder, men du har selvfølgelig en pointe med crai på turn.
Jørn
Jo, det vil jeg mene.
Men du har nok ret i at CRAI er fint, så måske spiller han den fint nok. Jeg havde bare bet 90/100 gange med to store ♥'ere der.
Jørn
Han har et eller andet sted mellem 7 og 14 outs. Lad os sige han har 11 outs i snit. Dvs 24% equity eller 3:1-ish.
Better han 50 og hero moser tilbydes han 2,1:1 og må vel realistisk set folde.
jeg har lidt svært ved at se hvilke hænder villain kalder AI med på river vores linie taget i betragtning.
Hvilke hænder ser i ham kalde AI med?
Er der kke en af jer dygtige cashspillere der gider kommentere på hvilke hænder i ser villain kalde med her?