Jeg har ikke rigtig haft nogle opgør med Villain, der spiller 25/16/3. Han spillede flere borde, men han virkede ikke videre god.
Jeg har vundet følgende hånd:
Dealt to HERO J♣ 9♣
xAndorx_ folds
HERO raises [$7 USD]
sidibe raises [$20 USD]
boyceie15 folds
dragon797979 folds
W_S_O_P_____ folds
HERO calls [$13 USD]
** Dealing Flop ** J♥ 5♠ 6♠
HERO checks
sidibe bets [$34 USD]
HERO calls [$34 USD]
** Dealing Turn ** 4♦
HERO checks
sidibe checks
** Dealing River ** J♦
HERO bets [$25 USD]
sidibe calls [$25 USD]
(Jeg havde ham på AK/AQ og håbede han ville kalde 1/4 pot.)
sidibe doesn't show [ Qh, Qs ]two pairs, Queens and Jacks.
HERO wins $157.50 USD from the main pot with three of a kind, Jacks.
Table Jackpot #1308122 (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: HERO ( $304.95 USD )
Seat 5: W_S_O_P_____ ( $216.80 USD )
Seat 3: boyceie15 ( $157.17 USD )
Seat 4: dragon797979 ( $45.66 USD )
Seat 2: sidibe ( $253.49 USD )
Seat 6: xAndorx_ ( $340.79 USD )
W_S_O_P_____ posts small blind [$1 USD].
HERO posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO 6♠ 8♠
sidibe raises [$6 USD]
boyceie15 folds
dragon797979 calls [$6 USD]
W_S_O_P_____ folds
HERO calls [$4 USD]
** Dealing Flop ** A♦ 8♦ 8♥
HERO checks
sidibe checks
dragon797979 checks
** Dealing Turn ** Q♣
HERO bets [$14 USD]
sidibe calls [$14 USD]
dragon797979 folds
** Dealing River ** 4♥
HERO bets [$36 USD]
sidibe is all-In [$233.49 USD]
HERO?
Jeg lavede et lidt løst call preflop, da jeg normalt folder her. Kalder I?
Jeg har i øvrigt set ham raise med flushdraw på floppet.
Hvad gør I på riveren?
NL200 - 86s på riveren
Du bør nok folde PF i den første hånd afhængigt af stacks.
I 2. hånd er PF call rimelig standard.
Mucker river hvis I ikke har en mærkelig historie. Tror næsten altid han c-better 8x, men kan nemmere se ham tage denne linje med AA,QQ,A8. Selvom det er en semismal range at sætte ham på tror jeg det er et fint fold, da det et spot folk typisk ikke bluffer i og typisk ikke overbetter når de endelig bluffer.
1,6:1 i pot-odds på river, ikke just de allerbedste odds. Er du bedst 40% af gangene?
Hmmm, jeg synes villans check på floppet er mistænkeligt. Jeg tror langt de fleste flushdraws byder netop dette flop i position for at få afsluttet hånden, da esset er nemt at reppe som preflop-raiser og flopteksturen kunne rammer få hænder i jeres (Hero og den anden villan) range.
SteenV's opstillede range passer altså rigtigt godt med den pludselige passivitet på flop og stort overbet på river. Det ser næsten ud som om at villain finder ud af hånden er planlagt forkert i forhold til at stacke dig og eneste udvej er maks. gas på river.
Du ser nok denne linie med missede flushdraws og KT/KJ en gang i mellem, men disse hænder folder langt oftere på river. På NL200 er store raises på river (og turn) meget ofte stærke hænder, hvorfor jeg mener sådanne linier skal respekteres kraftigt. Især hvis det er første gang du ser et riverraise fra denne villain.
Det er svært at folde settet her, men eftersom der ikke kom bets i puljen på flop og puljen kun er singleraised, så er dine odds ganske enkelt ikke særligt gode. Fold, du er for ofte slået til at det er profitabelt.
BTW, synes det er fint med riverbettet selvom du må smide, du kan forvente betaling fra en lang række hænder du har slået.
Hvis du ser hvor passiv han spiller hans QQ i hånd 1. har jeg mere end ualmindelig svært ved at se ham bluffe i hånd 2. Jeg tvivler på han valuepusher noget her du er godt imod - så jeg folder.
Tak for svarene.
Jeg havde en klam fornemmelse af at være slået, så jeg foldede. Var lidt i tvivl om det var et godt fold, men det ser ud til, at PN er enige.