Villian har næsten lige sat sig, så har kun 26 hænder hvor han spiller 26/20/4.
Hvad gør i på river?
Nogen der raiser flop og får det ind?
Seat 1 is the button
Seat 9: sw_78 ( $88.30 USD )
Seat 10: Hero ( $247.30 USD )
Seat 1: Zero_skills ( $199.00 USD )
sw_78 posts small blind [$1.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 9♣ 9♦ ]
Zero_skills raises [$6.00 USD]
sw_78 folds
Hero calls [$4.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 4♠, 4♦, 3♦ ]
Hero checks
Zero_skills bets [$10.00 USD]
Hero calls [$10.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 8♣ ]
Hero checks
Zero_skills bets [$25.00 USD]
Hero calls [$25.00 USD]
** Dealing River ** [ 2♥ ]
Hero checks
Zero_skills bets [$158.00 USD]
Hero?
NL200: 99 som overpar facer river all in
3 bet pre. Raise flop og få det ind er obv fint. Når du spiller hånden så passivt som her, føler jeg du er nødt til at calle med høj frekvens mod en unknown, også selvom det er et overbet, men trenden for tiden er at overbet bluffe, så vi caller
Folder river.. Mod unknown vil jeg hellere se nogle orbits og finde ud af hvad hans overbets betyder og om han er agro, hvad hans AF er, er han spewish, osv..
@krypto
Vi skal sandsynligvis spille lidt mere end nogle få orbits for at finde ud af, hvad villains overbets betyder ;)
@OP
Prøv at sætte dig i villains sted. Det er et forfærdeligt bluffspot for ham. Du har ofte 88-TT eller evt sløvspillet 44/33.
Jeg forventer faktisk at en del villains i det her spot er gode nok til at overbette for value her, netop fordi 99-TT caller med en vis frekvens.
Er self klar over vi ikke nødvendigvis ser nogle overbets, men synes stadig jeg vil have nogle flere informationer om villian før jeg kalder i det spot.. :)
jeg er også blevet lidt liderlig med at 3-bette pre så det gør jeg også her, men som spillet bliver vi nok nødt til at snappe da vi viser så meget svaghed og villain gør dette med en meget lille range der slår os.
@krypto
Vi skal altså spille rimelig meget før vi kan have et godt read på hvad han overbetter med og det må derfor tit blive ud fra hvilken type spiller han er.
@MichaelS:
Hvad mener du med at Villain gør det med en meget lille range der slår os?
Han er på BTN i et 3-handed game, så i hans range er diverse 4xs, 44, 33, 88, 65 og diverse overpairs.
Tja jeg tror bare ikke han gør det der med alle de hænder du nævner.
Pow og Michael, hvad gør i til et 4bet pre? I kan vel ikke være superglade for at komme ind mod en unknown med 99.
Tænkte også, at han ikke ville overbette med sine made hands, men hvem ved? Han er jo praktisk talt unknown.
@werder
Jojo, jeg 3better netop med håb om et 4bet. Knap vs bb skal vi spille mod en ret stram kordreng, hvis det ikke skal være profitabelt
Ny på pokernet og langt højere limit ind mig!
Par 9 3-vejs skal den ikke 3bet-raises pre-flop?
Jeg går ud fra du havde en plan med hånden eller hvad(hvad var dine tanker med kun at calle)?
På river folder jeg nok da jeg sagtens kan se ham sidde med A4of-A5of eller 56s
hænder du evt kunne få til at folde pre-flop
I er meget velkommen til at sige om jeg er helt væk da formålet med at være på pn
er at blive en bedre spiller
Nu ved jeg godt at villain er unknown, men da INGEN spillere på det her niveau 4bet/caller 88, så er det vel at foretrække at calle hænder som 77-TT her og så 3bet-5bet 22-66, da de har samme equity mod de hænder han 4bet/caller
vi er OOP det ved du godt? 77-TT har altså mange flops som ikke er særlig gode.
@Rasken
Du har ret med de små par, men de har den ulempe at de spiller dårligt mod bluffs der får rodet sig hele vejen ind pre. (nu snakker vi generelt 3bet/4bet/5bet action)
Folk behøver ikke stacke af med 88, for at 5bet shove er profitabelt.
Og der er MASSER af spillere, også på 1/2, der laver kæmpe fejl preflop og forstår ikke og misfortolker folks tendenser til en grad, hvor de spazzer helt ud preflop.
Men hvor ofte er det lige, at en unknown 4bet bluffer eller caller all in med værre end 99?
Det er ofte han 4-bet bluffer men knapt så ofte han kalder med værre end 99, men næsten altid med AK.
Jeg tager den ukonservative linje og snapper ham af. Har han mig beat, gg. - Så har jeg den note til senere.
Synes ikke det er uvirkeligt at han har busted F-draw, eller selv tror på hans A8 er nuts.