Efter en god tid ved bordene er rullen nu til lidt NL200. Jeg har lige sat mig ved bordet saa er readless.
Villain har 85 BB's, hero daekker.
Villain sidder paa button, hero i BB.
Hero bliver delt A♦ 5♦.
Alle folder til villain som raiser til $6, hero reraiser til $21.
Flop kommer K ♦, 7♦, 3♣. Pot $42
Hero better $31, villain clickraiser. Hero pusher.
Nogen tanker eller kommentarer?
NL200 A5s i reraised pot
Nogle reads siden du reraiser PF ?
Std. at leade floppet, jeg tror dog ikke jeg gider mose hans click, vi har ingen FE alligevel.
Mickey
Jeg spiller selv på et lavere limit, men prøver lige alligevel.
Jeg forstår ikke helt det store reraise PF hvis jeg vælge at spille a5s her caller jeg bare hans raise for at holde potten lidt nede hvis jeg nu rammer helt forbi og muligheden for ikke at komme alt for dyrt til turn i tilfælde af at jeg får et af de draws jeg gerne vil have.
Det kunne også være interessant at vide hvor mange i sidder ved bordet, jeg spiller selv FR og har kommenteret ud fra det.
-Peter
"Jeg forstår ikke helt det store reraise PF"
Det er ikke et stort reraise, det er bare et helt std. oop 3-bet.
Jeg er næsten 100% på det er SH der er spillet her, de tidligere hænder uffeh har posted har ihf. været fra SH borde af.
Mickey
@ Funky_Luffe
Jeg synes A5s spiller bedst med initativ oop da du ellers nemt ender op i nogle traelse situationer og sjaeldent faar betaling naar du endelig rammer flushen.
@ Mickey
Et PF raise fra button fra ukendt tillaegger jeg ikke meget styrke - langt de fleste villains har en temmelig bred PF raise range derfra. Jeg ved godt det er diskutabelt.
EDIT: Og ja, spillet er SH.
Du $120 ud i en pot som totalt bliver $340, så med et flush draw er det næsten equity neutralt afhængig af om villain har AK, KQ, eller set.
Jørn
det er sådn et meh play når villain allerede har +40bbs inde, og ens FE er næsten lig 00.