Nl200 A6s i rr.

#1| 0

3handed.

Jeg har ikke spillet ret meget med villain, men jeg er ret sikker på, at han er solid - han har været meget aktiv ved bordet indtil videre. Spillet har generelt været meget aggressivt i de 10 min jeg har siddet her. Jeg har 3bettet en del pf og skudt flop hver gang, med blandet succes.

Game #3288810703: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/02/27 - 23:35:54 (BST)
Table "Libby" Seat 1 is the button.
Seat 1: Flyndre ($204.75 in chips)
Seat 2: Andy07 ($204.75 in chips)
Seat 5: Drumski ($374.84 in chips)
Andy07: posts small blind $1
Drumski: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Andy07 [6 A]
Flyndre: raises to $6
Andy07: raises to $22
Drumski: folds
Flyndre: calls $16
----- FLOP ----- [7 T 8]
Andy07: bets $34
Flyndre: calls $34
----- TURN ----- [7 T 8[Q]
Andy07: checks
Flyndre: bets $50
Andy07: raises to $148.75 and is all-in

Hvis jeg better flop, er stacks rigtig akavede på turn, og jeg gider bare ikke check-folde turn hver gang jeg ikke improver.

Jeg hader at check-raise turn AI som her efter et flop-lead med disse stacks, da jeg tilbyder ham rigtig gode odds og derfor ikke forventer at have ret meget FE.

Kan man evt check-raise floppet her i stedet, kalde et skub, og så ellers openpushe turn? Stacks passer meget bedre til det, men jeg synes linien er lidt sjov og ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om den. Checker han bag, vil jeg så ofte gå efter et check-raise på turn, men måske det lugter lige rigeligt.

Alternativt kan jeg selvf. leade flop og leade turn, men så bliver jeg nød til at mucke mit fine draw, hvis han siger rest.

Hvad er bedst?

28-02-2007 03:29 #2| 0

Altså du re-raisede pre-flop der ville jeg normalt sætte dig på et højt par el. AK evt.. og efter når turn lander, ville jeg ikke tro at du havde ramt strit pga det re-raise.
men hvis jeg var dig havde jeg nok givet den lidt på turn i stedet for at lukke ham ind i kampen.. Tænk på det er dig der nu skal træffe en beslutning og ikke ham, at du så beslutter at re-raise all-in i en pot på 162$ hvoraf han har lagt de 100$ og han skal lægge 97,25$ mere for at se river, det gir ham gode odds og især hvis han nu har ramt strit, eller A,Q evt.., Men jeg synes at du skulle have stukket et bet til ud på turn som jeg også skrev længere oppe så det er ham der skal træffe valget og ikke dig.

// Dennis.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar