Readless.
Party Poker No-Limit Hold''em, $ BB (5 handed) converter
SB ($48)
BB ($27)
UTG ($238)
MP ($331.07)
Hero ($299.39)
Preflop:/ Hero is Button with A♥, 8♥. SB posts a blind of $1.
UTG calls $2, 1 fold//, Hero raises to $10/, 2 folds//, UTG calls $8.
Flop:/ ($23) 5♥, 8♦, Q♥ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $18/, UTG calls $18.
Turn:/ ($59) T♥ (2 players)/
UTG checks. Han har 210 tilbage. Hvor meget?
NL200, A8s turner flush
Det samme som du ville bette 8♣8♥.
Min standard er 3/4 på turn, så $45 ser meget rimeligt ud. Potten er så 150 på river, og et value bet på 75-100 vil være lokkende hvis han har to par / set.
Jeg tror ikke du får meget mere ud af AQ, med mindre han er en donk, så håb på 55.
Vil skyde halv pot, 30$.. Selvfoelgelig efter en lille kunst-pause der skal foregive at jeg taenker.. ;)
Han Check-caller baade preflop og paa flop, hvorfor jeg ikke kan saette ham til noget stort (2 par, el. set).. Saa selvom boardet skulle parre sig paa det sidste kort tror jeg stadig du har den bedste haand.
Saa der er ingen grund til at skraemme ham vaek.
Problemet med at skyde 45 er, at Villain har en ret akavet stak tilbage paa river og jeg derfor enten vinder 75-100 yderligere, 0 yderligere (ved endnu en hjerter) eller risikerer at tabe hans resterende 165, hvis han fylder op.
Han foldede til mine $50.
Jeg checker nogle gange bagved på turn hér, da mange semi-hænder vil have svært ved at skyde ud på den turn - og tilsvarende at calle. Selv med AQ uden ♥, tager jeg nok en gratis river i det hér spot.
Men det kommer selvfølgelig helt an på villain og hero.
Som Rooger siger- "det samme som du vil bette med 888" - og ja, det er ikke altid smart at over-repræsentere villains sandsynlige handske når man sidder med nuts ;-)
Desuden tror jeg bestemt ikke du skal være bange for, at villain fylder op. Jeg havde da bestemt regnet med at høre fra et set på sådan et flop.
- AB