Villian1 spiller 48/2/1.3 over 163 hænder. villian2 spiller 49/16/2.7 over 143 hænder. Jeg har ingen historie mod nogle af villians. Jeg har været meget aktiv og fanget nogle hænder og derfor taget en del pots ned.
Seat 9: stinka1 ($127.85)
Seat 10: Hero ($504.95)
Seat 4: neozocker ($142.20)
Seat 6: villian1 ($143)
Seat 8: villian2 ($466.55)
stinka1 posts small blind ($1)
Hero posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [A♦, A♣]
neozocker folds
villian1calls $2
villian2 calls $2
stinka1 raises $9 to $10
Hero raises $28 to $30
villian1 calls $28
villian2 calls $28
stinka1 folds
--- Dealing flop [T♠, 3♦, 2♣] pot~100
Hero bets $60
Villian1 calls $60
Villian2 raises $120 to $120
Hero?
Hvad er vores linje herfra. Sådan en fisk kan vel finde på det der med meget eller hvad? Hvad synes PN?
Stevens
-edit- Villian2's aggression er 2.7 og ikke 27 som før skrevet
NL200 AA 3 vejs, dyb og 3bet pot
Den kommer vi nok ikke væk fra! Jeg ville sige $293 af den grund han MULIGVIS oftere kalder/skubber med JJ og QQ. Har ikke rigtig noget belæg for at sige han ville gøre det, men tror oftere de kan folde JJ og QQ hvis man skubber allin.
Hmmm, ville villain1+2 ikk give den gas pre med de stats, og ikke blot flatcalle ?
Jeg ville umiddelbart skyde på settet, uden noget form for read på villain.
Meeeeeen, kommer nok ikke væk fra den alligevel. Smider den også op omkring de 290 og kalder når villain skubber AI :D
Svært spot. Jeg synes virkelig at det ser stærkt ud. Man kan godt lave numre i en HU pot, men her clickraiser han altså, hvor der er en mand, der er all in, hvis han caller.
Man kan aldrig 100% udelukke, at det er Tx, der raiser for info. Og af og til ser man mærkelige ting. De repper egentlig begge to næsten kun 22 eller 33. Jeg tror, at jeg caller, og ser om villain2 better turn. Med en mand all in, burde han kun gøre det med ting, der slår dig. Der er heller ingen draws.
Hvis de har coldcallet et 3bet med 22 eller 33, så congratz til dem.
Jeg caller og lader JJ,QQ og KK hænge sig selv - og håber dernæst, det er villian1, som har TT :)
villian2s aggression er laver end skrevet, har først lige set fejlen.
Så i kalder og folder turn/ river til alt action?? lad os sige turn går tjek, tjek og han skubber river, er det også fold? Jeg er bare bange for at blive "bluffet" ud af dårligere hænder, sådan en noob kunne sagtens mene hans Q10 er nuts der... men synes heller ikke andre hænder end 22 og 33 umildbart giver mening...
Hvis action går check-check på turn, better jeg omkring 70 på river og folder til et raise. Men jeg er ikke vild med situationen i det hele taget, du kan sagtens ende med at tabe hele puljen, selvom du får dit ønske - et gratis showdown.
Hvad skete der her?
Jamen jeg tog den beslutning at han ville gøre det med meget jeg slog også, fik det derfor ind mod ham på floppet. Villian1 viste k 10 og villian2 et set i 3'ere. Kunne godt se bagefter jeg tog en alt for hurtig beslutning i spottet.
Så er det man fortryder man lige skulle have et orbit mere end man sluttede sin session:-)