NL200, AA flop 3-bettet

#1| 0

Jeg har spillet semiLAG ved bordet. Ikke domineret, men haft godt styr på det. Villain er nyeste mand på bordet, så ved ikke hvor meget han har set til mig. Han har ca. 230$, jeg dækker.

AA i CO, siger 8, villain kalder i BB.

Flop: 689 twotone.

Villain byder 6 ind i 18, jeg raiser til 30, han går AI for 200 mere. Jeg smider, helt standard, men kom til at tænke på, om nogen overvejer et call her?
Doyle skriver, at han næsten altid ender i midten med AA og KK på et mega drawbord.
Og hvordan tolker vi hans overbet? Næppe made str8, så oftere stærkt draw eller 2-par/set der beskytter sig.

06-09-2006 20:40 #2| 0

Du er aldrig i super god form her. Du ser måske nogle gange et combodraw eller bare rent flushdraw, men oftest er du crushed af en made hand og trækker rigtig tyndt.

Doyles overvejelser er fine, men mon ikke han også spiller mod nogle lidt mere aggro modstandere end en standard NL200-donk?

06-09-2006 22:03 #3| 0

Det har du helt ret i! Kom bare til at tænke på det ;-)

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ikke sikker på, at det var denne hånd jeg ville poste. Vidste der var 2 hænder og den ene var KK hånden, mens den anden var uklar. Så jeg postede den der først poppede op i tankerne;-)

Mener heller ikke der er andre moves end fold, tror nok jeg var mere nysgerrig i en generalisering af, hvad villains typisk holder med disse moves...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar