Begga villains er ukendte. 5handed på boss.
Seat 1: marcelinda ($218.10)
Seat 2: Bublebuble ($466.28)
Seat 3: Zorro* ($190.06)
Seat 4: PruttePude ($179.70)
Seat 5: Messaa ($231.95)
marcelinda posts the small blind of $1.00
Bublebuble posts the big blind of $2.00
Messaa is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Messaa [A♠ A♥]
Zorro* raises $4.00
PruttePude folds
Messaa raises $16.00
marcelinda calls $16.00
Bublebuble folds
Zorro* calls $16.00
*** FLOP *** [4♣ K♠ T♥]
marcelinda checks
Zorro* checks
Messaa bets $38.00
marcelinda raises $76.00
Zorro* calls $76.00
Messaa?
Easy puuuuushh?
NL200 AA i 3vejs mod klik
næh du, den må du sgu ikke gå all-in på. Umiddelbart ligner det et fold, men de gode odds siger at du skal calle. Jeg tror fold og call er temmeligt tæt. Jeg folder sgu nok...
Av av. Kan virkelig ikke lide coldcall fra Zorro. Tror sgu nok bare jeg havde callet og set turn an - folder turn til noget der minder om seriøs action.
Hvis man skal smide esserne mod unknowns, så er dette vel et ret godt spot. Ellers synes jeg micki har gode pointer.
@SørenMatias
preflop. ok
flop. ok
svært at sige med de få oplysninger du gir mod to ukendte villains.
all-in eller fold = jeg ville folde i den denne situation,, uden reads er det svært og jeg folder.
Hælder også mest til et fold her. Som bürge siger virker cold callet skummelt.. ad
Det er vel push eller fold. Har meget svært ved at se value i et call. Hvis jeg synes de to andre er dårlige så pusher jeg. Hvis Zorro* er decent eller bedre så folder jeg.
skal calle 38 ind i +200 pot - slet ingen value heri? Vi kan vel også stadig have bedste hånd?
Vi skal calle 38 ind i 238, den kan i da ikke folde??
synes zorro var donket da vi spillede mod ham, så hans call er ikke sååå vigtigt som det ville være med en sane villain og klikket kan sagtens kun være toppar. Jeg caller og så må vi se hvad der sker på turn. Jeg caller.
Hvad er planen hvis vi caller? Et bet fra en villain eller hero er det samme som et allin, og vil være under halv pot.
jeg er donk, havde ik set det var rr pot.. jeg folder flop, fordi det er for vammelt marcelinda har kaldt rr pre og klikker floppet.
Fordi du sætter ham på 44/TT?
Jeg synes Marcelinda godt kunne ligne AK, det er mere Zorro jeg er bekymret for, men det kunna da godt være en donket QJ qua Kollers read. Hælder stadig til call.
Som jeg ser det er der ingen ide ved at calle. Hvis vi er bagud bliver turn skubbet. Hvis vi er foran kan vi risikere at miste value fra top par draws hvis den bliver checket ned. At calle og folde turn er også skidt. Vores 0-5 outs er desuden meget urene.
Mere fordi jeg synes det ligner en KK der ik vil rr dig pre og spille face up. Og ja en TT er også muligt. Selvfølgelig er det muligt vi er foran, men synes det her en af de situationer, hvor vi hellere må smide den.
Har stadig svært ved at se hvordan i kan mene den skal foldes når vi får så gode odds. Villains er helt ukendte og kunne nemt være donks? Eneste der tæller imod donks er deres fuld stack.
Nå, men som Paula så kunne jeg heller ikke se meget idé i at calle da meget få turn kort ville forbedre vores spot, og vi mere eller mindre ville være committed alligevel, så jeg pushede og fik to calls fra marcelindas 44 og Zorros KT, og 44 tog hjem.