Godmorgen PN :)
Kunne godt lige bruge noget feedback på denne hånd.. Villain har jeg siddet til bords med i omkring 1 time..
202 - 19/18/1 spiller manden.. Jeg har på intet tidspunkt set, at manden har været ude i noget snavs og generelt været meget passive.. Nu til hånden..
Turn check laver jeg for pot control, og for at få value fra Qx, og andre lignede hænder på river.. Men med vores read på villain bør vi så folde turn eller hvorledes??
Seat 10: x ($225.40)
Seat 1: x ($361.75)
Seat 2: Hero ($485.65)
Seat 3: x ($182)
Seat 5: Villain ($277.15)
x posts small blind ($1)
x posts big blind ($2)
---
Dealing to Hero: [A♠, A♥]
Hero raises $8 to $8
x folds
Villain calls $8
x folds
x calls $6
--- Dealing flop [Q♦, 4♥, 7♠] - 25
x checks
Hero bets $17
Villain calls $17
x folds
--- Dealing turn [3♠] - 59
Hero checks
Villain bets $59
Hero calls $59
--- Dealing river [2♣] - 177
Hero checks
Villain bets $193.15 [all in]
NL200 AA semi dyb
Det her tror jeg rigtig tit er set på turn. Tror det er fint at folde. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle gå amok med AQ her, og hvis han nu floatede, hvad jeg ikke tror denne villain gør sig særlig meget i, så ville han jo kunne nøjes med et 1/2 pot bet til at få dig til at folde det du ikke har ramt med.
6-5 sooooted ♥
Men ja, second barrel her hvergang, så du undgår den kattepine du her får sat dig selv i, du har jo absolut ingen ide om hvor du rent faktisk står henne.
Den linje du får lagt for dagen her, brug den istedet mod LAGtards.
Som spillet drysser jeg river
/Kimo
Jeg better også turn for lige at lukke den. Havde vi været i pos synes jeg det ville have været fint i denne situation.
Anyway, så finder jeg sku et kald frem på river også...! Med mindre han har et read på dig som siger du betaler let af, så synes jeg ikke hans linje giver nogen mening.
Du frem viser ikke ligefrem styrke på turn og slet ikke på river, så hvis han sidder med noget der slår os, f.eks. 3 ens eller straight, så giver det ingen mening at han better så hårdt.
Jeg tror han har floated flop, samlet et flush draw op på turn som han nu forsøger at købe sig ud af..!
Ja, eller også er banditten tænkende og graver dybt i "levelled-posen" af samme grund, hvis han ser hero som ligeså.
Iøvrigt et fantastisk våben at finde disse "odd" linjer frem mod sane vildænder, men obv. uden dybere historie, der bliver temmelig ofte betalt i bund særdeles light - Try it ♥
Når vi skal donke den sådan her på turn, mener jeg vi bør give villian kredit udfra vores read på ham og kapitulere.
/Kimo
@ Kimo
Jeg kan godt følge dig, jeg har bare svært ved at se en spiller der har været passiv i en time finde sådan et spil frem....!