Mike_Mac har spillet en flot 67/3/1.3 session over ca 200 hænder
** Game ID 953041665 starting - 2008-03-24 00:47:22
** Southsea [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- Wondermike sitting in seat 1 with $508.85
- diaby sitting in seat 2 with $197.00
- kaosdansk sitting in seat 3 with $192.00
- _TiltThis_ sitting in seat 4 with $185.98
- showed876 sitting in seat 5 with $244.00
- Mike_Mac sitting in seat 6 with $105.00
- tolekim sitting in seat 7 with $182.00
- thomasep1 sitting in seat 8 with $18.00
- b20doy sitting in seat 9 with $190.00 [Dealer]
- Cephlapod sitting in seat 10 with $94.26
Cephlapod posted the small blind - $1.00
Wondermike posted the big blind - $2.00
thomasep1 posted to play - $2.00
** Dealing card to _TiltThis_: A♦, A♣
kaosdansk folded
_TiltThis_ raised - $8.00
showed876 folded
Mike_Mac called - $8.00
tolekim folded
thomasep1 folded
b20doy folded
Cephlapod folded
Wondermike folded
** Dealing the flop: J♠ J♦ 5 ♣
_TiltThis_ bet - $12.41
Mike_Mac raised - $29.11
_TiltThis_ ?
hvad gør i her?
NL200, AA vs donk
Adr hader spots som denne her.
Jeg har skubbet her mange gange men synes faktisk man er skidt ude langt de fleste - enten har de en J eller 55.
Nu er der ingengang flushdraw så på en god dag folder jeg nok selvom det virker ultra weakt.
Interesseret i om andre bare folder uden videre mod passive donks som denne.
@scottie7
luk
@nautilous
ja mod en bedre spiller ville det umiddelbart være nemmere at smide hånden, men det er ikke første gang villian laver et lille move postflop ( dog ikke mod mig)
** Dealing the turn: 5 ♦
_TiltThis_ checked
Mike_Mac bet - $19.80
hmmmm now what?
Nu sidder Villain ikke med fuldt buy-in. Havde det været tilfældet ville jeg havde reraiset floppet for info (og evt. foldet til et skub).
Hvis du vælger at kalde hans reraise må du være indstillet på at du spiller for hele hans stack, da han allere har over 1/3 inde på floppet. Jeg CRAI på turn, jeg tror du er god her, min er faring er at villains med stats som hans shover nuts senest på turn.
@tilt
Ved at skubbe floppet her får du jo kun betaling hvis villain har dig slået.
Med mindre han altså er superdonk, der går broke her med en 5'er eller et random par på hånden. Det tror jeg dog ikke han betaler af med hvis du skubber indover. Dog kan han vbette netop disse hænder hvis du tager en passiv linie.
Hvis du tror villain laver skæg eller kan vbette en svagere hånd end trip J's er c/c da klart linien du skal vælge, skub aldrig flop medmindre villain er übermax donk der betaler superlight af og ikke selv kan skyde igen på turn uden en J.
Jeg c/c ned som spillet, og folder kun flop hvis jeg ved at villain er meget passiv.
CR AI på turn ser jeg ingen grund til, da du får nøjagtig det samme ud af det som at skubbe flop. Villain betaler kun et skub hvis han har en J, men kan skyde mellempar og en 5'er + diverse bluff.
c/c ftw
Jeg hælder også til at calle ned, selvom det er over mit niveau. Et shove på floppet får som sagt kun calls af hænder, vi er slået af, evt. QQ/KK, selvom de ikke virker synderligt sandsynlige.
En Villain som ham har har nok en vammel TJ, men har svært ved ikke at calle ned.
@Razga
nej kan ikke huske den præcist men den var ikke over 1.0 på nogen streets
@lolai & alle
caller han ikke et push med et PP ?
@tilt
Du giver ham ihvertfald mulighed for at slippe det, da du jo viser kæmpestyrke ved at skubbe indover. Selv en villain med 67% vpip vil jeg mene, at du kan få til at slippe et mellempar eller 5'er.
Du vil oftere få villain til at byde turn igen med disse holdings og hvis han er ude i noget skæg få du ligeledes et yderligere bet ud af ham.
Det er en WA/WB situation, du taber mindst til en J ved at c/c og du vinder mest fra svagere hænder ved at lade dem skyde, da de ikke kan tåle heat.
Når vi får hans agg.factor med så ser det ikke lyst ud, han kommer ikke indover dig med skæg her ihvertfald og en 5'er samt mellempar caller han nok bare ned.
Villain ligner en J, men med hans meget lave turnbet betaler jeg, hvis han havde skudt stort igen på turn så skal den i mucken.
Reevaluerer river og folder nok til bets større end halv pot.
omg - du har AA mod en spiller med 50 bb??
Potten er 9,5 BB på floppet og effektive stacks er 48 bb. Du går broke hver gang på any flop mod any spiller.
Post i bad beats næste gang!
Jørn