1/2 bossen.
6 handed. med 200$ stacks. 2 limpers jeg siger 12 med K♣ T♣ i CO. Button, der ligner en standard Finne, instabetaler på button og de andre folder.
Flop: 6♠ 6♥ 7♥
Jeg better 24 han instaclicker og jeg rester.
NL200 - air shove - spew?
Jeg synes, det er spew.
Hvis jeg endelig skal være bandit, kan jeg godt lide at have lidt outs if called.
Jeg gik ud fra, at jeg måtte have 6 outs næsten hver gang given denne action/timing af actions fra villain og samtidig en del FE? Det er ikke umuligt, at det er for fancy though :|
synes et call viser mere styrke her, hvis du så vil ud i skæg er der en masse scarecards der kan falde på turn som giver dig en god mulighed for at bluffe... men synes umiddelbart ovenstående ligner en overspillet AK evt. med FD som gør at villain caller ret light (alle overpar + 7x)
det skal dog siges det er svært uden reads på modstanderen....
Som standard duer konge høj ikke. Fold.
At reste her synes jeg er spew.
Det er pisse irriterende at blive min-check-raised på de her flops, når man er overbevist om at modstanderen er FOS en stor del af tiden.
Man føler sig bare som en idiot når han snap-caller med A♥8♥ og han tager en kæmpe pot hjem med es høj.
Hvis du virkelig ikke vil slippe hånden, så ville jeg calle og lave et slags float. Du vil ofte se skum/semi-skum når du bliver check-raised her, men det er ikke alle der har nosser til at skyde stort ud i forhånden på turn med luft, et uforbedret underpar eller når de ikke completer deres træk.
Du kan muligvis stjæle potten på turn hvis han checker.
Som udgangspunkt synes jeg dog du skal have et bedre read på din modstander inden du begiver dig ud i sådan noget.
cbh79: du er klar over jeg oop?
jeg tror heller ikke en standard Finne (TAG) instabetaler med A8 eller 7x som aimf er inde på, til et 6xbb raise før ham. Han vil nok i det mindste overvejer at drysse? Han ville nok give nakke med TT-AA eller i hvert fald overveje det, så han kan kun have et marginalt overpair eller underpair og dem har jeg alle 6 outs og muligvis god FE mod? Det var i hvert fald min tankegang.
Spew imo - Det jeg hader ved bossen er, at man ikke kan bruge PT. Husker jeg ikke rigtig? Jeg skal have en masse historie med villain, før jeg kan finde på dette. Det kræver i øvrigt også at villain er tænkende, for det er ikke nødvendigvis forkert af ham, hvis han betaler med 7x. 6x er selvf instabetalt, og det er 89 ♥ også.
Jeg synes det er dumt, da det ikke virker til du ved hvordan villain spiller monsterhænder, draws og air i situationer som denne.
@Pillars
Tror du mangler lidt i din udregning. Et click og så endda på et ret drawheavy board. Det laver en standard tag ikke (medmindre han er ved at prøve cryptos nye pro-view og overser at der er bettet ind i ham =/). Mod en villain du ikke kender vildt godt, vil jeg mene dette er spew.