NL200 på Ongame
Et spot som jeg ofte finder mig selv i, og næsten altid er i tvivl om det næste move.
Villain har jeg spillet ganske få 6-handed hænder med, men har en note fra 5-handed som hedder: "Set calle resteal med KTo"
Den note er dog blevet lidt gammel (et års tid), så ved ikke om den overhoved kan bruges til noget. Har ham til 33/20 over 25 hænder.
Hero har spillet 21/19/6 ved bordet, men som sagt har villain ikke været her så længe. Havde min stack da villain kom til bordet.
xbender08 (BTN): $103.05
Nina_19 (SB): $204.70
Hero (BB): $696.20
FFMStyle (UTG): $189.15
OsamaMama69 (MP): $203.60
pokerfrelst (CO): $203.00
Nina_19 posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00
Pre Flop: ($3.00) Hero has A♦ K♥
fold, fold, pokerfrelst raises to $6.00, fold, fold, Hero raises to $19.00, pokerfrelst calls $13.00
Flop: ($39.00, 2 players) T♦ 3♦ 7♣
Hero bets $21.00, pokerfrelst calls $21.00
Turn: ($81.00, 2 players) 9♠
Hero ??
Ret grimt flop, som dog giver mig et par bagdørs nutdraws. Turn ødelægger dog det hele. Giver vi bare op?
NL200: AK 3bettet unimproved
Giver op i lang de fleste spots her, og synes også det er spørgsmål om det er profitabelt at skyde flop, men skyder nok også i de fleste tilfælge.
Turn giver jeg op, da den rammer hans range en del mere end vores. Skyder man turn, er det for at følge op river.
Synes det er helt fint at skyde flop, og nok også std når vi har A♦, vi kan barrel tonsvis af turns (Q, J, ♦ og obv A +K) vi har jo også lidt FE på flop, så når vi kan barrel så mange turns er det ret std, ellers har vi nærmest ingen hænder vi c-bet bluffer på det her board.
Turn er meget std give-up. Det værste kort i hele decket fatkisk.
Jeg giver også ofte op, men vælger jeg at barrelle turn, så skal vi også barelle næsten alle rivers.
Ser ud til der er enighed om at opgive.
Den blev checked ned til river som var et offsuit lowcard, hvor villain viser JT.