NL200, AK deep mod unknown...

#1| 0

meget typisk mig at rode mig ud i sådan en hånd readless...har slet ingen ide om hvordan skurken spiller, har ham på 3 borde...han sidder med fuld stack på 1, og 200bb på 2 andre...

jeg får valgt den mest passive linje, der får gud til at kigge væk i skam....så spørgsmålet til alle de langt bedre spillere herinde må selvfølgelig være...hvornår raiser vi og hvordan til dem der vil raise

Seat 1: DoesK27apply ($200) Posts small blind $1
Seat 2: MasterMarki2 ($103.11) Posts big blind $2
Seat 3: ProMask ($262.67)
Seat 4: tranquiIity ($203)
Seat 5: cbhelten ($394)
Seat 6: yyy_nnn ($478.40) Dealer

dealt to cbhelten ( A K )

Preflop: (Pot: $3)
FOLD ProMask
FOLD tranquiIity
RAISE cbhelten, to $6
RAISE yyy_nnn, to $21
FOLD DoesK27apply
FOLD MasterMarki2
CALL cbhelten, $15 (?)

Flop: (Pot: $45)
A J 3

CHECK cbhelten
BET yyy_nnn, $30
CALL cbhelten, $30

Turn: (Pot: $105)
3

CHECK cbhelten
BET yyy_nnn, $66
CALL cbhelten, $66

River: (Pot: $237)
J

CHECK cbhelten
BET yyy_nnn, $155
CALL cbhelten, $155

22-06-2009 16:19 #2| 0

mine sikkert ikke ret geniale tanker, raiser vi flop får vi kun action af bedre hænder og AQ (måske) + dræber alle hans bluffs...

og hvad gør vi hvis vi får action på et raise?

turn kan vi ikke rigtig raise og få action fra bedre hænder...

selvfølgelig undgår vi problemet turn ret ofte hvis vi raiser flop :)

river er klam, men skal vi vel kalde med den linje der er taget...

det der så ikke er ret godt...er at de hænder han må sætte os på er hænder som den vi har....

eller?

22-06-2009 17:04 #3| 0

Raise flop, raise turn, call river. Har egentlig ikke noget imod dit preflop call. Synes egentlig ikke der er så meget at sige om hånden. Rimelig standard. Hvis du ikke vil ind på det flop, så synes jeg du bør smutte fra bordet når du er deep.

22-06-2009 17:23 #4| 0

Okay, jeg er helt væk her, what?

Jeg raiser på absolut intet tidspunkt af denne hånd - PF, jeg er ikke klar til at spille for 200 bbs mod en unknown - flop, vi opnår intet ved et raise, udover at folde dårlige hænder, og komme skidt ind mod de hænder der har os total crushed.

Mod en unknown regular slår vi intet i hans valuerange, som kan betale et raise på noget tidspunkt af hånden. Specielt på river, slår vi INTET i hans valuerange, vi har en bluffcatcher hånd + der er meget få kombinationer der nu slår, derfor er river obv et autocall.

Du spiller den fint - potcontrol ftw, og vi har får en masse info nu.

22-06-2009 17:49 #5| 0

Okay. Så er det bare mig der er en donk:-)

24-06-2009 17:16 #6| 0

bump

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar