2 hånd ved bordet, minus read, jeg har har lige slået JackBauer2424 død, med AT Vs hans 22
T 7 T Flop, hvor bettet ind i mig til han gik død....
Og så for jeg K♠ A♥ her:
Seat 1: aka Shooter ($237)
Seat 2: JackBauer2424 ($0), is sitting out
Seat 3: happyjaypee ($277.35)
Seat 4: RafenDK ($374.85)
Seat 5: Surr3al1ty ($200.95)
Seat 6: merci zizou ($191)
aka Shooter posts the small blind of $1
happyjaypee posts the big blind of $2
The button is in seat #6
JackBauer2424 stands up
*** HOLE CARDS ***
Dealt to RafenDK K♠ A♥
RafenDK raises to $8
Surr3al1ty raises to $27
merci zizou folds
aka Shooter folds
happyjaypee folds
RafenDK calls $19
*** FLOP *** 9♣ 4♠ K♦
RafenDK checks
Surr3al1ty bets $57
?? ??
NL200 AK i re raise pot..
skub... ik så meget der....
hvorfor folder du her Michey.. ?? hvad er man bange for på sådan et flop.. AA????
RafenDK raises to $347.85, and is all in
Surr3al1ty calls $116.95, and is all in
RafenDK shows K♠ A♥
Surr3al1ty shows A♣ A♠
Uncalled bet of $173.90 returned to RafenDK
*** TURN *** 9♣ 4♠ K♦ K♣
*** RIVER *** 9♣ 4♠ K♦ K♣ 3♠
RafenDK shows three of a kind, Kings
Surr3al1ty shows two pair, Aces and Kings
RafenDK wins the pot ($401.90) with three of a kind, Kings
Surr3al1ty adds $200
Post i bad beats tråden endvidere, du er jo tydeligvis ikke interesseret i kommentarer.
Resultat på hånden efter 18 min - Det må næsten være en ny rekord.
Mickey
@ mickey
"Sjovt nok derfor du skal folde preflop."
LOL. Gidder ikke engang uddybe hvorfor
mickey
Du mener jeg skal raise pre flop til ??
eller skal jeg bare folde til hans 3bet ?
Mod en unknown med 100bb oop mucker jeg bare indtil jeg får reads på div. spillere og bordet.
Mickey
Jeg mucker også ofte AK preflop vs ukendte. Uden mere kendskab kan man let forvilde sig ud i en situation, hvor der er gigantiske reverse implied odds.
hvad hvis villian sidder med flere chips end Rafen i samme situation ændrer det noget?
står lige i et tankeparadoks
Et shove giver, da ingen mening på floppet, rent teoretisk.
Dårlige hænder end 99,44,KK,AK,AA vil da altid folde i dette spot ?
Hvis I var villan og sad med fx. JJ, QQ, AQ på dette flop og der bliver smidt et shove i hoved på jeres cbet, ville i så calle ?
hvad siger du til det mickey ?
"Hvis I var villan og sad med fx. JJ, QQ, AQ på dette flop og der bliver smidt et shove i hoved på jeres cbet, ville i så calle ?
hvad siger du til det mickey ?"
Jeg siger fold preflop - Du har selv lige givet grunden - Hånden har kæmpe reverse implied odds når vi endelig rammer, og ikke skide gode implied odds.
Men på netop dette board er det nok smartere at tage ManCini's linie og bare calle.
Mickey
EDIT: Hov, så det ikke lige, men Mickey har grundlæggende argumenteret for det der skal siges.
Er enig med ManCini og leeq.
Jeg mener ikke vi skal folde preflop her, heller ikke mod ukendt. Et 4-bet og call af et push er at foretraekke.
Som spillet pusher jeg ogsaa floppet og saa er det jo bare surt han sidder med AA. Saadan er poker indimellem.
Mancini
Hvis jeg har skrevet det, har det været en fejl, jeg har ment pf. Er enig med Mickey.
hvad sker der her ???
Preflop glemmer hero at finde ud af hvor han står, og kommer derfor i situation hvor han på floppet kommer alle skillingerne ind som trækkende meget tyndt.
Hvis villain er frisk skubbes preflop.
Hvis villaiin er tør foldes.
Nu hvor hero så har dummet sig, ser det jo ud til at villain ikke blev bange for den konge der kom på floppet, hvorfor et call af floppet vel er det rigtige.
et skub bliver vel ikke betalt af af mange hænder hero slår, og hero er vel ikke rigtig bange for nogle turn kort.
som spillet - call flop, og revurder turn.
@Carl
Nåårh, så du kan godt spille cash ;)
@EP.
Nej, det er det der er mit problem, teorien er fino fino, men når jeg spiller går der 20 min, så mener jeg at jeg kan labbe samtlige potter i mig, og det er en dyr holdning.
IMO uden reads,dynamics& history easy fold Preflop!
Du raiser UTG, du får ordenligt renak Af UTG+1.
Villain sidder med fuld buyin. Uden andet er bevidst, må han vurderes som sane. Hvorfor i best case scenario sidder han med QQ-99& du skal ramme.
Der er stadig 3 spiller 2 act og tror næppe han, renakker med mindre end QQ.
Hvis den skal 4 bettes pre-flop, så skal stacken til midten. Tror ikke du repopper til 75& folder til en push.
Magneto