Der vil muligvis komme nogle ret uinteressante hænder, men jeg kører ikke specielt godt overall, så tvivlen er lidt større end normalt.
Villain har jeg ikke set før, men et umiddelbart kig udover de andre borde gjorde mig opmærksom på, at han multitabler, så jeg tror bare han er en nyankommet regular. Han er lige kommet til bordet, så man kan sige, at jeg intet har på ham :)
Seat 1: Hero ($239.40 in chips)
Seat 3: Flatleigh ($202.70 in chips) DEALER
Seat 5: debouze34 ($177.21 in chips)
Seat 6: FrauHansen ($200.00 in chips)
debouze34: Post SB $1.00
FrauHansen: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero A ♥ K ♠
Hero: Raise (NF) $6.00
Flatleigh: Call $6.00
debouze34: Fold
FrauHansen: Call $4.00
*** FLOP *** [ 7 ♥ 3 ♣ 9 ♦ 19$
FrauHansen: Check
Hero: Check
Flatleigh: Check
*** TURN *** [A ♦ 19$
FrauHansen: Bet $16.00
Hero: Call $16.00
Flatleigh: Fold
*** RIVER *** [5 ♠ 51$
FrauHansen: Check
Hero: Bet $32.00
FrauHansen: Raise (NF) $101.00
Jeg havde faktisk på fornemmelsen dette ville ske, da villain tanker river, så jeg tanker også river, men ender med at smide et bet afsted. Er det ikke for weakt at checke bag her? Betaler vi?
NL200 AK vs river CR
Ser fint ud. Måske lidt mindre bet på river afhængig af villains tendenser. Jeg cbetter btw 10/10 der.
Hvordan spiller Flatleigh? Synes det ser ganske fint ud ikke at c-bette, men det afhænger nok noget af, hvordan han spiller.
Tror jeg ville betale river, eftersom du tanker før du VB'er.
River er selvfølgelig et valuebet.
han har enten komplet air eller en monster.. hvis han har ramt svagt og tror du er på flushdraw betaler han bare river.. spørgsmålet er så bare om han ikke skyder river igen med air, eller giver op.. C/R med luft her er ihvertfald dristigt med den linie han har valgt.. jeg folder uden reads, og holder lidt øje med manden med underlige linier!
@Xnu
Hvorfor synes du det er et dristigt move at c/r river med air? Jeg vil da mene det er et kæmpe oplagt spot at c/r både med air og stærke hænder - Villain ved jo godt, at chancen for at hero ikke better et A på riven er very unlikely.
/Chris
Caller river. Jeg kan ikke komme i tanke om mange hænder udover måske 86 villian vil C/R for value. Derimod kan han måske indse at du caller river med any A og han prøver at tage dig af den med et C/R. Han må formode at du folder de flest A's til et c/r og derfor vil han vel oftere skyde et stor valuebet afsted på river med en made hand, da der tror alt også er et godt chance for at du checker bagpå.
Når linjen ikke giver nogen mening er det ofte fornuftigt med et call. Din linje er fin.
@ becks
Jeg har et spot i en af mine videoer hvor jeg CRer et set på river her. Mancinis range er nok noget der ligner 95% et A, og de må formodes at vbe river. Netop fordi det ikke giver mening, får man et call :)
True, men det er ikke mange spillere på NL200 som når at tænke så langt. Det betyder også at man skal antage at ens modstander er tænkende, hvilket en stor del på nl200 ikke er. Derfor vil jeg også mene at man ofte mister value med et c/r på river her fremfor et stort valuebet.
Kan rigtig godt lide din tanke, men jeg kan slet ikke finde plads til at give villian så meget kredit før jeg har en grund til det.
Men tænker din average NL200 regular så, at nu check caller de et kæmpe bet på river med næsten ingen bustede draws? Siger ikke jeg har komplet ret, men det er da værd at tage de forskellige linjer man kan tage med.
Hvis reg vil jeg mene det er et helt std bet/fold på river, da rigtig mange esser betaler af her men sjældent nogle der laver moves eller valuebetter - altså med c/r - tyndere end din hånd i shorthanded (måske AQ et par gange) på nl200 - specielt ikke regsene - pure abc :-)
Jeg cbetter også som regel det board. Med den givne linje er river et fold, selvom det er lidt suspekt.
@ becks
Jeg CR any two pair+ på river som standard som villain, og det er jeg sikker på at rigtig mange NL200-spillere tænker langt nok til at gøre. Især hvis jeg ved, at hero er nogenlunde, og dermed godt kan finde ud af at valuebette AT+. Heros range består jo næsten udelukkende af AT-AK og bustede ruder - eneste uheldige holding kunne være A5 (og måske A3, der potkontrollerer turn).
Dermed ikke sagt at jeg ikke caller i heros situation. Der er jeg nok ligesom dig - jeg skal have en grund til ikke at calle. Men jeg er også showdown monkey.