Jeg poster lige en del hænder de næste dage, fra forskellige stakes. Det er de hænder jeg er mest i tvivl om, derfor lidt forskellige niveauer. Jeg er så småt på vej ud af døren, men kan lige nå nogle stykker. Regner med der kommer et par stykker mere senere i aften, og en del i morgen også.
Hånden er fra en 1-2 session, jeg kender ikke villain udover jeg har set ham på disse stakes, når jeg tableselecter. Han virker sane nok, men kender derudover intet til ham.
Jeg er ny ved bordet, men har lige taget en stor pot i et blindbattle med AK mod A5 på et AQxTxr board, hvor villain, c/c mig på flop og turn, og donker en 1/4 pot på river, som jeg betaler.
Seat 1: secyus (£200.00 in chips)
Seat 3: sweetmarylou (£117.90 in chips)
Seat 5: Hero (£351.60 in chips)
Seat 6: GianKuLoV (£389.50 in chips)
Seat 8: SusuBaguS (£341.40 in chips) DEALER
Seat 10: unionpasion (£1,246.25 in chips)
unionpasion: Post SB £1.00
secyus: Post BB £2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [ A ♠ K ♥
sweetmarylou: Fold
Hero: Raise (NF) £6.00
GianKuLoV: Call £6.00
SusuBaguS: Fold
unionpasion: Raise (NF) £30.00
secyus: Fold
Hero: Call £24.00
GianKuLoV: Fold
*** FLOP *** [ A ♣ 7 ♠ Q ♣ (68£)
unionpasion: Bet £40.00
Hero: Call £40.00
*** TURN *** [4 ♣ (148£)
unionpasion: Check
Hero: Check
*** RIVER *** [5 ♥(148£)
unionpasion: Bet £80.00
Hero: Call £80.00
Kommentarer til alle street ønskes.
NL200£ AKo 175 bbs dyb
Jeg repopper pre, synes der bliver squeezet så meget nu om dage.
Synes den bliver svær at spille uden at være initial raiser især hvis man misser flop...(dog har du pos.)
(Jeg sidder dog generelt ud når jeg når 150bb og køber mig ind igen for 100)
Som spillet spiller jeg postflop identisk som dig.
Hører gerne andres kommentarer her.
Allan
Så tidligt i en session, synes jeg det er godt spillet. Der kan være mange problemer med at give for meget gas her, og folk caller ikke specielt light ned tidligt anyways. Du skal dog være ret opmærksom på hans betsizing strategi... Den ser sådan lidt semiexplotable ud ;-)
Som spillet pre - kan jeg lide alle streets. WP
Med mere dynamik og flere reads kan vi snakke om at reraise pre.
@ Naut
Går ud fra du caller 5bet all in så? Lyder lidt spewish imo.
@ AB
Enig med det ser lidt semiexploidable ud - kan du finde på at blufreste floden i stedet for?
Hvad gør du, hvis river slår en offsuit konge? Call eller stakittet?
Manchini.
Ja jeg 4 better pre og caller AI.
Vel ideelt spot at squeeze i preflop for villian, så jeg repopper bare.
Som sagt jeg sidder dog ud når jeg har 150bb og der ligger jeg ikke AK ned med mindre HEM siger noget andet..
Allan
Må jeg høre nogle flere tanker end bare at det er et godt squeeze spot? For det lyder umiddelbart ret spewish imo at gå død for 175 bbs mod en ukendt reg.
Preflop synes du spiller den optimalt, jeg vil ikke ud og 4bette AK i pos mod en ukendt villain, så længe vi er 175 bbs dybe. Jeg kan også godt lide dit flop play, men jeg better for value på turn. Han har vel en del Ax og Qx med ♣ plus random pocket pairs med ♣. Derfor checker jeg også bag blank river, da jeg ikke forventer han caller endnu et skud med svagere hænder.
Men altså, jeg kan godt lide at mixe det lidt op og checke bag turn her som du har gjort. Specielt hvis villain er glad for at tage skud på blanke rivers as well. Dog har du ingen reads på manden og derfor vil jeg hellere bette turn.