Har ikke set Villain før så formentlig ikke regular.
Table "Eclair" Seat 2 is the button.
Seat 1: obelix19 ($32.29 in chips)
Seat 2: Bulldin ($205.75 in chips)
Seat 3: pantocrat ($340.74 in chips)
Seat 4: Stu260912 ($328.77 in chips)
Seat 5: Superworm sits out
Seat 6: Messaa ($200.50 in chips)
pantocrat: posts small blind $1
Stu260912: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Messaa [Q♦ A♦]
Messaa: raises to $8
obelix19: folds
Bulldin: calls $8
pantocrat: folds
Stu260912: calls $6
----- FLOP ----- [4♠ 2♦ A♣] pot: 23
Stu260912: checks
Messaa: bets $17
Bulldin: raises to $34
obelix19 sits out
Stu260912: folds
obelix19 sits back
Messaa: calls $17
----- TURN ----- [4♠ 2♦ A♣][9♠] pot: 91
Messaa: checks
Bulldin: checks
----- RIVER ----- [4♠ 2♦ A♣ 9♠][4♣]
Messaa: bets $40
Bulldin: raises to $163.75 and is all-in
Messaa: ?
Efter hans check på turn sætter jeg ham på et dårligere A end mig og det lille riverbet er derfor ment som et valuebet. Hvad gør i?
NL200 AQ møder mærkelig linje
ja, du har haft fornøjelsen et par gange :p
Ja, har vi ikke spillet et par gange? :) Har du nogle HH's? :P
Mht hånden. Jeg VB'er mere på river, hvis jeg endelig gør, for at comitte mig. Jeg tror jeg smider aktuelt, han skal være ude i en rigtig skæg, og det tror jeg ikke med den linje han vælger. Han ligner en fisk der har floppet et set.
hardkAre du har byttet rundt på dem.
Skurk caller preflop, klikker floppet, tjekker turn og skubber river.
Men er ellers enig med mancini :)
Er det usansynligt at han har ramt sin 3. 4'er på river?? Og clicket floppet, for at teste dit cont-bet..??
Kan han sidde med 3,4 4,5suited.. eller endda A4 suited?!
MivJensen
c/c river, også for at gi ham muligheden for at hænge sig selv. Det er kun AT og AJ du slår.
Kan ikke rigtig se nogen grund til at calle river.... Han kan umuligt bluffe der, med mindre han overspiller sin hånd... (og faktisk også bluffer sig selv - tricky tricky!)
Ah ja du har selvfølgelig ret @Myth_Dark
-
Selvom skurken ikke er reg, så er det de færreste på 1/2 NL der bluffer på sådan en river. Du får knap 1:3 og jeg tror højest du er god her 1:4/1:5 eller lign. I min bog er det et easy fold. Og på river VB'er jeg mere eller checker. Et bet som det der under halv pot stråler langt væk af svaghed.
Gætter på, at du callede alligevel og det her var "den femte gang" hvor du mødte en donkey der lavede et dårligt bluff og svinede dig bagefter? :)
Er det kun mig, der tænker på at han har 22 (måske endda A4)? Ville han ikke raise floppet mere hvis det var et (semi)bluff?
Må indrømme at hans check på turn taget hans flop raise i betragtning er lidt mystisk, medmindre han tror du regner det for at være et svaghedstegn og dermed vil bette river (som du gør) for at kunne reraise dig all in?
hvis og hvis min røv var spids
jeg foldede og han viste 77. det lille riverbet blev åbenbart tolket som svaghed....hermed rettet ;)
Er vb'et på river ikke lige under halv pot? Ergo tæt på at være std?
VB'er nærmere 2/3 end 1/2, men det er jo nok meget forskelligt fra person til person.
Tror ikke det er noget std i det tilfælde.