Er i gang med at give NL200 et skud.
Hvordan ser betsizes ud? Er mest interesseret i turn-bettet.
donhaka er 26/16/2,5 over 150 hænder
Jeg har set ham folde til 57% (4 af 7) gange til et con.bet. Har ikke lagt mærke til de specifikke hænder.
Jeg har spillet ca 16/11/oo over ca 100 hænder på dette bord. Har ikke været out-of-line eller noget.
Game #3409253983: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/03/09 - 22:06:05 (BST)
Table "Lost" Seat 3 is the button.
Seat 1: Razga ($207 in chips)
Seat 2: chipcow ($91.50 in chips)
Seat 3: Dekchair ($100.13 in chips)
Seat 4: donhaka ($230.50 in chips)
Seat 5: Cowhead ($288 in chips)
Seat 6: Canyonero ($33.25 in chips)
donhaka: posts small blind $1
Cowhead: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Razga [Q♠ A♦]
Canyonero: folds
Razga: raises to $8
chipcow: folds
Dekchair: folds
donhaka: calls $7
Cowhead: folds
----- FLOP ----- [Q♦ 7♠ 4♠] (~$18)
donhaka: checks
Razga: bets $14
donhaka: calls $14
----- TURN ----- [Q♦ 7♠ 4♠][T♦] (~$44)
Razga: bets $25
donhaka: calls $25
----- RIVER ----- [Q♦ 7♠ 4♠ T♦][4♥] (~$94)
Razga: bets $40
donhaka: calls $40
Comments please
(håber potsizes er rigtige nu :) )
NL200 AQo rammer TPTK - betsizes?
Jeg skyder en smule mere på turn, potten er på 8+8+28 = 44, jeg kan bedre lide 30-35 stykker her.
Fint VB på river.
Mickey
Ja synes også du skal bette mere på turn, der er 46 i puljen, så jeg byder nok omkring 38. Donhaka oplever jeg som rimeligt tricky, så synes hans linje er meget underlig, caller han dig ned med QK her? Eller har han noget QT, QJ i spar? Jeg kan ikke rigtigt sætte ham på en hånd, glæder mig til result :)
I like. Kunne dog godt finde på at sige 30-35 på turn som Mickey siger.
Nice VB river.
jf denne tråd
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=126914
Der bliver omtalt reverse block-bets. Kan de kun bruges mod mere end én villain eller har jeg misforstået?
Reverse block's kan sagtens bruges mod bare en modstander, men i det her tilfælde mener jeg stadig der er value at hive ud af KQ og QJ.
Det afhænger lidt af hva du reelt set har ham på.
Jeg glemte at skrive det før, min "Fint VB på river" kommentar var møntet på faktummet at du VB'er, jeg kan dog godt lide at skyde lidt over halv pot istedet.
Mickey
Valuebetter generelt højt i sådanne spots. Som spillet, skyder jeg en 70 stykker. Folk har stor tendens til at undre sig over lidt større bets, plus din success frekvens bliver betydeligt lavere, og NL200 har stadig masser af calling stations, så det er en ganske profitabel måde at valuebette på.
Dvs det ville du også gøre på NL100 og ned?
Men ja der er mange calling stations på det lavere limits. Var bare i gang med at udforske NL200, så jeg havde ikke helt styr på hvor mange calling stations der er
Afslutning af hånden:
----- SHOW DOWN -----
Razga: shows [Q♠ A♦] (Two Pairs, Queens and Fours, Ace high)
donhaka: mucks hand [8♥ Q♥]
Razga collected $173 from Main pot
Håber du kan bruge det til noget YoghurtKing
Det er da helt væk det han har gang i der med Q8 :) Han skal da valuebettes for hårdt i fremtiden :) WP
@Razga: Bluffer du nogensinde 40 i 94 på river?
Turnbettet er i øvrigt også for lavt.
hmm... Er det kun mig som syntes at det lugtede at en farvetræk? Får jeg et call på sådan et flop med sådan en hånd better jeg laaaaaaangt mere... Har han tænkt sig at kalde det bet på ploppet kan man sikekrt trække mere ud af ham!! Og riverbet ville jeg så gøre mindre da der ikke kommer en spar... hmm... Er det bare mig som er underlig?
@Razga: Det er fornuftigt at sammensætte sit spil således, at modstanderen skal gætte om du valuebetter eller bluffer.