Villain er 21/12/1,35 over 2800 hænder. Han er egentlig ikke specielt god, caller mange raises og limper en del. Han spiller gerne rr pots OOP med yderst marginale hænder, og kan som regel ikke styre det.
Seat 1: lammemik ($276.60 in chips)
Seat 2: Ixchltryx ($200 in chips)
Seat 3: Hero ($282.50 in chips)
Seat 4: ELSENILS ($106.95 in chips)
Seat 5: Gaben86 ($200 in chips)
Seat 6: maca7 ($217.25 in chips)
lammemik: posts small blind $1
Ixchltryx: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [T ♦ A ♥
Hero: raises to $8
ELSENILS: folds
Gaben86: folds
maca7: folds
lammemik: calls $7
Ixchltryx: folds
----- FLOP ----- [K ♠ 5 ♦ T ♥ (18)
lammemik: checks
Hero: bets $14
lammemik: raises to $30
Hero: calls $16
----- TURN ----- [K ♠ 5 ♦ T ♥ K ♥ (78)
lammemik: bets $50
Hero: ??
Fold turn? Call turn, fold til riverudstik? Hvad gør vi?
NL200 AT møder CR og turnlead
Folder turn, det ligner en konge der ikke er alt for tosset med sin kicker
Ellers spiller jeg den som dig
@Sheep
Omg du er giftig til at sætte folk på en range ;)
Men ok, du har jo også en hvis form for rutine :D
Du kan meget vel være drawing dead.
Flop check/click + turn lead + agg factor på 1.35 = fold turn. Med mindre du har set ham spille sådan før selvfølgelig.
@Kongsbox
Tjaaeeh :) med den lave AF ser jeg ham blot calle ned med 9Ts/TJ/QT. Men nej, vi er meget sjældent god her, det var pointen ;)
Jeg folder typisk, er jeg i det friske hjørne rester jeg, call kommer aldrig på tale.
Er det std. for dig at raise ATo UTG???? For så ville jeg sgu også calle
mange raises med position, hvis jeg var ham...
Det bemærkelsesværdige i hånden er jo, at hans postflop aggression ligger på 1,35, hvorfor han ikke (i hvert fald meget, meget sjældent) CR en K her. I og med jeg raiser UTG tror jeg kun på han kalder med KQ PF i dette spot, AK renakker han, og resten ryger vel i mucken. Jeg er selvfølgelig bange for settet, som virker meget oplagt, men jeg tror også sagtens han kan semibluffe noget Tx eller QJ - eller hvad?
@ Kalsen
Hvorfor i alverden vil du pushe denne hånd??
@ Feeb
Ja, det er standard. Og hvis villain bruger argumentet for at kalde mere, fordi jeg raiser ATo UTG, så er det en fordel for mig. Jeg har pos og initiativ!
Jeg kalder flop-klikket med folder til turn bettet med samme argumentation som Razga.
I øvrigt så er det standard linjen for donks at check-gayraise flop med top par, men man ser nogle gange andre holdings, men med turn bettet så er jeg overbevist om at han mindst har en K. Havde han Tx eller 77 så havde han checket turn og vi kan calle/vb river.
Jørn
Jeg synes det er et nemt fold hans aggression taget i betratning. Jeg kan dog ikke huske om jeg har set ham lave noget decideret bluff på et tidspunkt. Men det er vel så også det eneste du slår her. Jeg tror ikke på han spiller draws aggressivt, især ikke med K på turn. Det er et major scarecard for drawing hands da du nemt kan have K og dermed skubber AI.
I øvrigt checker jeg til tider flop. Inducer til bluff og kommer i øvrigt tættere på showdown med en legitim hånd. Ulempem er selvfølgelig at man kan blive outdrawet på turn.
Jeg rasier aldrig ATo fra UTG men jeg er også ret fesen.
Men pas på med at tro, særligt mange villains coldcaller mere light af den grund.
En passiv gut som ham, viser meget styrke med den linie, og turn er imo et easy fold, jeg kan ikke rigtig folde til hans flopclick.
Jeg folder på turn, ville have gjort det selv da jeg var på abetilt forleden dag. Nogen gange er det oplagte move det mest profitable. Måske bluffer han en sjælden gang, måske kan han bluffes en sjælden gang, men så committed er du vel ikke.
Jeg raiser også ATo UTG SH mindst 65% af tiden, afhængigt af modstanden.
Jeg checker sgu næsten aldrig på flop som zmag foreslår. Men måske er jeg for forudsigelig. Ville nok også calle clicket bare i protest. Hvis man rammer turn godt kan han lære det.