Anser villain for at være en donk, der muligvis er en valuetown.. Dont know that yet.. Han spiller 51/3/xx
Sådan et play jeg laver her, bør jeg hellere benytte dette mod regs der forstår poker? Mine tanker omkring turn er at han ikke viser ret meget styrke og derfor håber jeg på at bluffe ham af hånden.. Plus hvis han kalder så har jeg 9 outs til flushen..
Seat 5:x ($80.40)
Seat 8: x ($88.90)
Seat 10: Hero ($212.50)
Seat 3: Villain ($206.10)
Seat 4: x ($275.65)
x posts small blind ($1)
x posts big blind ($2)
---
Dealing to Hero [T♣, A♣
Hero raises $9 to $9
Villain calls $9
x folds
x calls $8
x folds
--- Dealing flop [5♣, 7♠, 4♣ - 27
x checks
Hero bets $20
x_Sadde1 calls $20
x folds
--- Dealing turn [8♦] - 47
Hero checks
villain bets $14
Hero raises $85 to $85
Villain calls $71
--- Dealing river [T♥] - 217
Hero bets $98.50 [all in]
NL200 ATs FD, river push spew?
Jeg bryder mig ikke om turn. Du har fine odds til at kalde, og sådan en gut folder bare ikke TPTK eller et overpar. Desuden er der vel rimelig sandsynlighed for at du er skidt inde mod en allerede completed str8.
Jeg ved godt dette er VIP forummet, og man skal begrunde alting, men jeg skal lige høre noget...
Er jeg helt galt afmarcheret i min opfattelse af, at donk = æsel = stædig = en der ikke sådan uden videre forlader en hånd? Hvis det er korrekt, så forstår jeg ikke turn-raise, når read på villain netop er at han er donk.
Ligeledes river - hvis read på villain er, at han er dårlig til at folde, så forstår jeg ikke bettet...
Betyder donk bare "dårlig spiller"?
Edit: sætningskonstruktion midt om natten = phail
@Derbirne
Du har fuldstændig ret i det du siger.. Det er fuldstændig hjernedødt at give sig ud i sådan et play mod en spiller som overstående, der sjændent folder sin hånd.. :)
@Thyssen
Well set med nye øjne på hånden idag, mener jeg at jeg overspillet hånden max.. Men Ja jeg bluffer river, syntes villain virkede weak. Derfor håbede jeg at han så mig på noget str8 værk, og evt kunne smide hans hånd..
Og ja river er rimlig thin value ;)