Har kun 57 hænder på Villain men han spiller 19/14/1.8. Han ser nok mig som en halvloose tyr. Jeg har en Vpip i denne session på 28-ish... (kan ikke finde ud af at aflæse min egen PF raise% og agg. under session notes, anyone???).
Jeg har kun set villain til showdown én gang hvor han flashede KK. Villains openlimp range er enten et lille par eller et regulært monster!?
GAME #972183447: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2008-05-08 17:59:31
Seat 1: Euro8000 ($64.00 in chips)
Seat 2: MagisterMilitum ($203.35 in chips)
Seat 3: Metatrooon ($40.00 in chips)
Seat 4: joeka70 ($112.40 in chips)
Seat 5: 1Denab ($49.00 in chips)
Seat 6: lightofheaven ($45.00 in chips)
Seat 7: CdaPlop ($242.00 in chips) DEALER
Seat 8: maopaichunan ($38.00 in chips)
Seat 9: HERO ($229.82 in chips)
Seat 10: santino7 ($175.00 in chips)
maopaichunan: Post SB $1.00
HERO: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO ♥5 ♠7
santino7: Fold
Euro8000: Fold
MagisterMilitum: Call $2.00
Metatrooon: Fold
joeka70: Call $2.00
1Denab: Fold
lightofheaven: Fold
CdaPlop: Fold
maopaichunan: Fold
HERO: Check
*** FLOP *** ♠3 ♣5 ♦7 (POT 7$)
HERO: Bet $7.00
MagisterMilitum: Call $7.00
joeka70: Fold
*** TURN *** ♣J
HERO: ???
NL200: BB special får call på flop!
Skyder 15-18 i det her spot, og afventer action fra villian.
Jeg nøjes med at skyde halv pot, hvilket nok er for weak... Men jeg mener jeg får nogenlunde samme info ud af ham for dette beløb. Regner med at han reraiser hvis han har overparret eller et sæt i 3ere. Villain snapcaller...
HERO: Bet $12.00
MagisterMilitum: Call $12.00
*** RIVER *** ♠2
HERO: ????
Bet igen? Hvor meget? Er der ingen der c/c - c/r AI i det her spot?
"Men jeg mener jeg får nogenlunde samme info ud af ham for dette beløb"
Info betaler ikke regningerne....bet fuld pot for value på alle streets.
GA
C/r AI er spew på river imo.
Som spillet skyder jeg 25$ på river og folder måske hvis han giver på nakken. Ellers kan CC måske komme på tale.
lad mig gætte: han havde A4s for dobbelt gutter?
Jeg vil nu også mene at vi better for value på turn, og better de fleste rivers.
VPIP på 28 i fullring (10-mands) er for højt!! Jeg håber, at det er et udtryk for at du har fået gode kort i den her session, og ikke din generelle spillestil.
I øvrigt til hånden:
Bet bet bet bet!
Jeg tænkte nok jeg fik spillet den lidt weak. Skulle klart ha bettet for value på alle streets.
*** RIVER *** ♠2
HERO: Check
MagisterMilitum: Bet $22.00
HERO: Call $22.00
*** SUMMARY ***
Total pot $86.00
Jeg vælger c/c løsningen fordi jeg ikke tror han caller et bet med en hånd jeg slår. Hvis jeg stadig er foran vil jeg induce et bluff, og hvis jeg imod forventning er bagud sparer jeg vel lidt penge på denne måde?
-EP-
Over 15K hænder er jeg 19/13/1.9... Er det helt væk?
Jeg har fået OK hænder i denne session, men startede også ud 5 mands og bordet blev så fyldt. Mens vi var 5 var jeg MEGET aktiv med nogle OK handsker...
Der er masser af hænder som han kan kalde med med forventing om han er størst.
Villain har limpet i tidlig position. Han sidder oftest med et par. Måske monsterpar.
Du som BB kan leade på floppet (og turn) med mange forskellige hænder, som han slår. Bl.a. Par + str8draws osv.
Derfor bør du byde river også.
Hvad havde villain så?
Næste gang jeg flopper top to i BB så får den fuld pot på alle streets...
Villain viser AA op.
@Geza
Hvis jeg var dig ville jeg umiddelbart arbejde med at raise lidt mere preflop og ikke kalde nær så meget.
Derudover bør du være en smule mere aggressiv.
Jeg openlimper stort set aldrig ind med en handske. Jeg synes jeg raiser de fleste hænder. Måske er det min 3-bet range der ikke er bred nok? Hvordan aflæser jeg min 3-bet frekvens i PT?
Ja, du kan have ret mht. 3-bets. Men det bruges primært i SH games. Det kan ikke betale sig at 3-bette alt for meget i FR.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig hvad angår PokerTracker.
Også derfor jeg har afholdt mig fra at 3-bette for meget med fx. mellempar og SC som jeg ville gøre mere i SH games. Du er bare ikke den første der siger jeg skal raise mere og være mere aggro. Har bare svært ved at se hvor jeg skal være mere aggro uden at spille med hovedet under armen. Hånden jeg bringer op her, kunne selvfølgelig være et godt sted at starte :)