Villain er SørenMatias. En god reg på Bossen. Han multitabler 5 borde or so. SM spiller TAG, men lidt til den nitty side imo. Vi har endnu ikke spillet så meget mod hinanden, men mit indtryk både her på PN og ved bordene af ham er, at han er god og tænkende.
Jeg selv spiller noget 24/20/5 halløj. Ved ikke om SM er klar over dette. Han har i hvertfald heller ikke set mig outta line. En gang tidligere i en blindbattle mod ham, har jeg raised hans floplead, hvor han foldede.
BossMedia Game #820689510: Table Table TH 559 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 14:45:12 - 2007/11/09
Seat 1: gutiecaba ($394.50)
Seat 2: guercino ($198.78)
Seat 3: SørenMatias ($202.00)
Seat 4: Hero ($200.00)
Seat 5: Rocken19 ($200.00)
Hero posts the big blind of $2.00
SørenMatias posts the small blind of $1.00
guercino is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero T♠ 8♥
gutiecaba folds
guercino folds
SørenMatias raises $8.00
Hero calls $8.00
*** FLOP *** Q♠ T♥ T♣ ($16)
SørenMatias bets $12.00
Hero raises $47.00
SørenMatias calls $47.00
*** TURN *** Q♠ T♥ T♣ 2♥ ($110)
SørenMatias checks
Hero checks
*** RIVER *** Q♠ T♥ T♣ 2♥ 4♣
SørenMatias bets $70.00
Hero raises $140.00 (Gik lidt hurtigt, troede jeg gik ai - mangler $5 or so)
Prelop er lidt so-so, oftest et fold nok.
NL200 - Blindbattle mod SørenMatias
Virker til der er bred enighed - i hvertfald postflop.
SørenMatias luckboxer de sidste $5 ai og viser KTo.
Kan godt li' linjen, men hvilken hånd er det en TAG (lidt nitty) betaler med på river?
- Selvfølgelig en værre T, men det er der ikke store sandsynligheder for at en nitty TAG sidder med en værre T. En større T er meget mere sandsynlig.
- Evt. et tyrecall med AQ+? det tror jeg ikke helt på.
@ Loki
Jeg er ret sikker på SørenMatias betaler med AA/KK/AQ, evt. KQ. Og så self. Tx.
you aint got a chance, baby
Jeg kan findes på NL50 fra nu af iøvrigt, har ikke lavet andet end at tabe siden 1/10 efter en god september). Jeg er ca 40 buyins nede på boss NL$200/euro200, det er altså mere end rullen kan holde til. En kombination af talrige mislykkede bluffs og dårligt spil, hvor jeg har spillet for loose og prøvet at måle pik med dem der faktisk forstår spillet på boss. Hvis dem der har spillet mig har nogen kommentarer til mit spil vil det blive velmodtaget, men jeg vil dog sige at hvis nogen syntes jeg spiller nittish vil jeg bare sige, "i wish", da jeg netop syntes at grunden til mine tab er at jeg har spillet for mange hænder det sidste stykke tid. Der er altså ingen grund til at spille andet end gode hænder når du er omringet af boss fisk.
I den pågældende hånd vil jeg sige at jeg ikke forstår du betaler preflop mod en spiller du syntes spiller nit. Og så gik jeg efter CRAI på turn ;-) Og efter dit riverraise blev jeg overrasket over at vinde potten da sådanne raises som regel betyder "så raise dog dit fjols, nu har jeg riveret et hus", det har det i hvert fald gjort det sidste lange stykke tid.
/crybaby
- det stive hoe
PS: Staking deals er velkomne ;-) Gider sku ikke NL50/100, men det bliver jeg nok nød til.
Blahblah - Fætter Guf (her Søren)
Hvis du spiller som du skriver/Fitty skriver, så op på hesten/tøsen og videre.
@ SM
Sorry to hear that.
Nu har vi ikke spillet voldsomt med hinanden, men de sessions hvor jeg har set dig, har jeg ikke lagt mærke til én hånd, som jeg synes er spillet dårligt. Du må altså bare være running bad, og det prøver vi jo alle sammen fra tid til anden, så det er bare ned på NL100 og så er du back i løbet af en måned. :)
Meh, "nit" er måske meget sagt. Jeg er ikke i tvivl om at din range for at raise i SB som her er bred, så jeg regnede med at kunne udspille dig postflop - T8o er måske bare ikke hånden at gøre det med.
@ Ole16
OMG - og du skriver du er fuld? (over msn obv) Du staver alt for korrekt til på nogen måde at være fuld! Drik noget mere, din tøs!