Hey all..
Vil gerne lige have lidt input på dette bluff.
Resultat ca kl 2200.
Min strategi :
Har med succes købt mig ind med ½ bi - med mål at doble op og forlade bordet rimeligt hurtigt. Om det er +EV eller ej er ikke spørgsmålet.
I må selvfølgelig gerne kommentere om det havde gået anderledes med evt fuldt bi.
Jeg har ikke spillet mod denne før - så ingen reads.
-----------------------------------------------------------
***** Hand History for Game 6737375547 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, January 30, 10:33:45 ET 2008
Table Table 126403 (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: SoLongAstoria ( $251.50 USD )
Seat 3: reiner_funden ( $296.20 USD )
Seat 4: kingstonnl ( $128.28 USD )
Seat 6: Hero ( $142 USD )
Seat 1: monaco01 ( $217.90 USD )
monaco01 posts small blind [$1 USD].
SoLongAstoria posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero 5♠ 3♠
reiner_funden raises [$7 USD]
kingstonnl folds.
Hero calls [$7 USD]
monaco01 folds.
SoLongAstoria folds.
** Dealing Flop ** A♣ 7♣ 7♦
MrJackRaise has joined the table.
reiner_funden bets [$12 USD]
Hero raises [$28 USD] <- prøver at udnytte styrken ved gayraise.
reiner_funden calls [$16 USD]
** Dealing Turn ** 6♥
reiner_funden checks.
Hero bets [$39 USD]
reiner_funden calls [$39 USD]
** Dealing River ** T♣
reiner_funden checks.
Hero is all-In.
reiner_funden calls [$68 USD]
reiner_funden shows [ X X ]
-----------------------------------------------------------
Som spillet hvad caller i med her - og hvad mener i ellers med mit play..
Hvordan ser i min hånd ( fra modstanders synspunkt )
Læg ikke fingre imellem ;-D - har enormt brede skuldre. ;-D
X
NL200 - bluff - analyse
Hmm for det første bryder jeg mig ikke om at købe ind for halv BI (enten fuld eller minimum) synes det er meget nemmere at doble med mindre end halv.
plus vil jeg sige at når du spiller små suited one gabbers (staveplade??), er det minus EV så længe du ikke har fuld BI, desto dybere i er desto mere value er der i at spille den slags hænder IMO.
Nå til selve hånden:
Folder preflop: --> Især uden reads
Post flop: Er ikke vild med dit spil, da jeg vil mene den skal have mere, men er også modstander af gay raise, men men kan godt være det er et fint move.
Turn synes jeg slet slet ikke om, da du giver ham odds til at calle med flush draw hvis det er det han sidder med, samt at du efterlader dig selv med et meget lille raise på river, hvilket han kalder ere light ind hvis du kunne fyre 2/3 pot eller mere afsted.
River synes jeg som bekendt heller ikke er et vildt godt move, da det som sagt bliver et meget lille bet, der IMO bliver kaldt meget light, jeg tror at jeg vil kalde med Ax samt langt de fleste par.
Tror dog ikke at flush og en syver eller et super stærk A er indenfor villians range, mener dog du bør have flere dollars for at dette spil skal være nice.
Men det kan være at nogle af de andre hotshots har et bedre billed af det?
Fold pre, fold flop!
Og opgiv at bluff folk mere end en street på A høj boards, på denne takst slipper folk altså ikke TP.... Det er jo TOP PAIR FFS!!!
Synes folk der raiser lidt mere end click bluffer meget oftere. Folk bluffer mig af en eller anden grund ofte på parrede boards. Vil du raiser et A her? Hvis ikke er det rigtig skidt. At få folk til at folde A er generelt en dårlig ide. River completer flushen gør det lidt bedre, men har du ikke kun 1/2 pot tilbage?
Alt i alt er du en donkey.
Jeg kan ikke forstå 1/2 BI strategien
Fold flop...100% opgiv efter hans flop-re-raisecall
Her har han vel bestemt, at han vil kalde dig ned!?
Hvis man endelig skulle ud i mere bluff, ville jeg checke ned på turn, for at repræsentere flush med AI på river... Hermed en linje, hvor dit flop-gayraise var mere et stopbet, der gav dig et gratis turnkort...
"Hero raises [$28 USD] <- prøver at udnytte styrken ved gayraise."
Ahva?
Syntes slet slet ikke om spillet :S
Hvorfor kalder du med 53 med 72 bb stack ? hvorfor bliver du ved at bette da han kalder på flop. Han range er jo AK-A10 og jeg tror ikke han smider.
Alt i alt tror jeg du kalder preflop for at spille bluffmaster postflop. Gør det nemmere for dig selv og muck disse hænder når du ikke er dyb