Spillede denne hånd igår på Party, jeg er meget i tvivl om hvor jeg står.
radicalidiot - 32/4,84/0,46 dog kun over 62 hænder.
Timor83 - 23/11,9/1,71 over 118 hænder.
Ellers har jeg ingen specifikke reads på de to.
Alle kommentarer er velkomne.
***** Hand History for Game 6454755626 *****
$200 USD NL Texas Hold'em -
Seat 8 is the button
Total number of players : 10
Seat 1: radicalidiot ( $258.85 USD )
Seat 2: HS271272 ( $24.07 USD )
Seat 5: yatama ( $207.05 USD )
Seat 6: jonasnr ( $55.45 USD )
Seat 8: eezzeetiger ( $372.98 USD )
Seat 7: Hero ( $232 USD )
Seat 3: Timor83 ( $327.90 USD )
Seat 10: selvert ( $131.35 USD )
Seat 9: chandomagic ( $44.08 USD )
Seat 4: WHGatesIII ( $200 USD )
chandomagic posts small blind [$1 USD].
selvert posts big blind [$2 USD].
WHGatesIII posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [4♣ 4♦]
radicalidiot raises [$4 USD]
HS271272 folds.
Timor83 raises [$12 USD]
WHGatesIII folds.
yatama folds.
jonasnr folds.
Hero calls [$12 USD]
eezzeetiger folds.
chandomagic folds.
selvert folds.
radicalidiot calls [$8 USD]
** Dealing Flop ** [ A♣, Q♣, 4♥ ]
radicalidiot checks.
Timor83 bets [$25 USD]
Hero calls [$25 USD] <--- grunden til at jeg kun caller her er at jeg er 100% sikker på at radicalidiot har ramt A og han vil reraise. Så forventer jeg at Timor83 folder og jeg kan komme HU
radicalidiot raises [$70 USD] he he he
Timor83 calls [$45 USD] <--- WTF
Hero.....?
Ligger vi et set i dette spot eller skubber vi....?
Mvh Slot
NL200 bundset med action
Vi skubber
@Fitty
Folder preflop...
Med hvilken begrundelse?
MVh Slot
Folder PF? Nahh, eller det kommer selvf lidt an på hvordan i tolker hans click, sådan som jeg tolker det caller jeg sgu også.
Pengene skal selvf til midten på floppet, du skal ikke være i tvivl her.
"BreakMeAgain calls [$25 USD] <--- grunden til at jeg kun caller her er at jeg er 100% sikker på at radicalidiot har ramt A og han vil reraise. Så forventer jeg at Timor83 folder og jeg kan komme HU
radicalidiot raises [$70 USD] he he he"
Jeg kan godt lide at du er 100% sikker på at radilidiot KUN har Ax i hans range her, intet andet.
Raise floppet.
Mickey
"radicalidiot - 32/4,84/0,46 dog kun over 62 hænder.
Timor83 - 23/11,9/1,71 over 118 hænder.
Ellers har jeg ingen specifikke reads på de to."
Hvordan kan du ud fra det du skriver her være sikker på han har ramt A? Kan jeg virkelig ikke se. Ellers som de andre: AI!
Der var noget der sagde mig at han havde AQ, ved det lyder åndsvagt, men sådan havde jeg det....
Jeg kan heller ikke komme væk fra et set her, selvom jeg var meget meget bange for et set...
Jeg skubber og de kalder begge to.
radicalidiot viser A♦ Q♥
Timor83 viser Q♠ Q♦
Turn K♣
River 10♣
Og jeg tager potten ned med en flush....
Så et lille klamt beat fra min side af :-)
Mvh Slot
Jeg synes sq det er dumt at kalde pre.....
Vi har et click fra utg og et reraise fra EP.
44 er imo slet ikke stærk nok til at kalde her.
så forkert kategori med andre ord?
Så vi kan konkludere, at du er et hundrede femoghalvfems resultat orienteret på floppet, da du ved han har esset, og mener dog alligevel at du kan mærke det fordi han gør noget helt uventet og checker 3 vejs i en reraised pot. Efter vi så er resultatorienterede, kan vi så konkludere at du på ingen måder er i tvivl om hvordan du skal spille hånden, men samtidig flopper et formidabelt setup og suger ud som en i helvede, på en spektakulær måde. Føler du selv at du har bidraget noget til analyse kategorien? Jeg siger tak for den spændende post, sir.
Et lille urelateret sidespørgsmål.
Jeg kan se at hånden blev spillet på Party og da i ender AI på floppet, skriver du, at de viser deres hænder. Er det blot en service til pokernet, eller får du rent faktisk vist modstandernes hænder ved AI i Party. Det gør jeg ikke og det er faktisk ufattelig irriterende!! Det kunne jo være der blot var en setting jeg ikke har fundet endnu.
/Anders
preflop er skidt ... Forholdsvist let skub her imo.
Polakken .. Det står i HH bagefter i hvert fald. Men ja, hvis jeg ender allin, så ser jeg vist også modstandernes kort når det sker.
Er det ikke kun i turneringer, at kortene bliver vist på skærmen ved allin?
Men ja, du kan se kortene for dem, der har været til showdown i Hand History
Det er først i HH bagefter at jeg kan se deres hænder...
@Joonas
Hvis du hentyder til at jeg skulle have postet i "bad beat, blær osv." så er du way off. Jeg poster en hånd for at høre om nogle slipper væk + at jeg beskriver hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg er tilfreds med at folk skriver at det er hen i vejret at coldcalle i dette spot, jeg poster jo netop for at få kritik.
Spørgsmålet er jo, om man folder et set når man synes man kan lugte et overset hos en af sine modstandere, eller om man kommer AI og så bare tænker at det er UL hvis en har et overset.
Mvh Slot
"Spørgsmålet er jo, om man folder et set når man synes man kan lugte et overset hos en af sine modstandere, eller om man kommer AI og så bare tænker at det er UL hvis en har et overset."
Du kan af og til tænke på at folde et set, af frygt for et overset - Det er dog yderst sjældent, og det her er på ingen måde et sådant spot.
Mickey