NL200@Ongame
Shawally er 39/0/0,5 over 50 hænder og regner jeg bestemt med at have slået på floppet
stoneyyyy1 er reg (breaker even ca) og spiller 24/14/2,5 - 3bet = 4% over 1200 hænder
Jeg har spillet 25/14/1,2 og 3better 8%. Den lave AF skyldes at jeg har callet en del $2 bets fra Thunderbar som elsker at lave de bets.
Seat 1: Shawally ($100 in chips)
Seat 3: Thunderbar ($292.20 in chips)
Seat 4: stoneyyyy1 ($274.55 in chips)
Seat 7: Razga4 [ 4♠,4♣ ] ($300.95 in chips)
Seat 9: xaniabaniax ($181 in chips)
ANTES/BLINDS
stoneyyyy1 posts blind ($1), Razga4 posts blind ($2).
PRE-FLOP
xaniabaniax folds, Shawally calls $2, Thunderbar folds, stoneyyyy1 calls $2, Razga4 checks.
FLOP [board cards: 6♣,4♦,T♣ ] - Pot: $6
stoneyyyy1 bets $5, Razga4 raises to $18, Shawally raises to $31, stoneyyyy1 raises to $80
Razga4 is like wtf?
stoneyyy har ca $190 tilbage efter sit raise og vi dækker som det ses.
Så er spørgsmålet bare: Hva fanden gør vi her? Vi har en limpet pot med bottom set til sick, sick action?!
Som sagt, så er jeg ret sikker på at Shawally er slået, så det er kun stoneyyy som er interessant.
På forhånd tak
\Razga
NL200: Bundset møder klam 3way action
Jeg raiser alle par preflop,mon ikke også han gør det?
Tror at han har to par/et draw.
Jeg går all in.
Mvh Simon.
Ind med pengene.
Stoney har vel TT meget sjældent når han ik raiser PF, der er 3 combis af 66 du er bagud til (hvoraf nogen måske raiser preflop) og 9 combis af T6 som han spiller sådan med en vis sandsynlighed, specielt hvis shawally er en fisk. Endelig er der en række combidraws som du er fint inde mod.
Jeg kan aldrig nogensinde se mig selv folde den her. Der er for mange actionkillers der kan falde på turn, så der er kun én ting at gøre. Til midten.
Har du nogen anelse om hvad stoneyyy kan finde på at limpe her?
Han limper jo aldrig nogensinde 1010?
Kort og godt, jeg folder aldrig det flop. Jeg overvejer det ikke engang da bordet er ekstremt drawheavy, sjældent er du oppe imod 1010 og hvis du er yderst uheldig at ramle imod 66 i det her spot så er det bare op på hesten igen. Tror dog du blev suget af noget 5♣, 7♣ eller lignende.
Hov.. Mindre fejl i OP.
Stoneyyy spiller 24/14 og ikke 24/17
Ændrer ikke det store, men ret skal være ret
Kan heller ikke se mig selv folde her, har han et set så suger vi bare ud med runner flush :)
Ind med det, for lidt comboer af 66 vi er slået af til nogensinde giver mening at komme væk.
Midten og det kan ikke engang diskuteres, der er én hånd han kan overveje ikke at isolere donken med og den er unlikely, ligner så meget et setup med T6 mod 44 eller set mod kombidraw...
@alle pånær Bateman
Jeg må indrømme at i kampns hede glemmer jeg at det er en limpet pot og derfor gav TT også mening for ham at have.
"Never go broke in an unraised pot"
"Der findes ikke oversets"
To sætninger som ikke lige harmonerer her :-)
Hvis jeg nu fortæller at jeg shovede efter lidt overvejelse, donken caller og stoneyyy tænker helt i bund før han foldede, hva tror I så han havde? Jeg er nemlig selv på ret bar bund.
stoneyyyy1 har sikkert 2 par og sætter dig på sættet. Han rereraiser donken for at undgå at få dig med billigt til turn og med 140BB føler han sig ikke comitted med 40BB ude.
Hvad havde donken? Jeg er spændt på hvad en 39/0/0,5 click reraiser med der.
Tror jeg var taget hen på djævleøen og stoppet ind mus ned i halsen på dig, hvis du ikke var kommet til midten :)
Den villain der folder, havde sikkert 46, omend det kombinationsmæssigt er mere likely han havde T6 - jeg ved ikke han folder den, men det ville give et stop ihf.