Villian: 17/13/1 kun 47 hh, har ikk lagt mærke til noget.
Hero: 21/18/3 ca.
Seat 10 is the button
Seat 1: xxx ( $198.00 USD )
Seat 3: Villian ( $235.00 USD )
Seat 5: xxx ( $86.70 USD )
Seat 6: Hero ( $247.50 USD )
Seat 8: xxx ( $216.30 USD )
Seat 10: xxx ( $244.25 USD )
xxx posts small blind [$1.00 USD].
Villian posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero J♠ A♣
xxx folds
XiaoluGuo raises [$7.00 USD]
xxx folds
xxx folds
xxx folds
Villian calls [$5.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♠ J♣ A♦
Villian checks
Hero bets [$11.00 USD]
Villian calls [$11.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♥
Villian checks
Hero bets [$28.00 USD]
Villian calls [$28.00 USD]
** Dealing River ** [ 4♥
Villian checks
Hero bets [$75.00 USD]
Villian raises [$189.00 USD]
Hero?
Er det for tight at folde her?
Kan vi forvente at villian raiser 2 par på river, når vores linje er så stærk?
nl200: cc, cc, cr wtd?
Fold er ok, men ikke hver gang obv... Det her er nok et af de spots hvor de er korrekt at folde, selvom jeg er ret sikker på at en tur i pokerstove vil vise os et call. Eneste spørgsmål er om han er fjollet nok til at kunne gøre det med AT, JT, A7, men jeg er ret sikker på de kun caller på river...
Jeg begynder nok at græde her, og så caller jeg, fordi jeg er en callingstation.
Haha, hvordan kan det blive rigtig at folde hvis en tur i pokerstove giver dig et call? Se det forstår jeg skuda fandeme nottingham af!
Fordi hans value range er så tight her, og der er så få comboer der slår os, at vi stort set altid skal calle m AJ ift de syge syge odds vi får. Vi skal have 24% for at calle, og hvis han gør det m de hænder m AT+, er det et call. (der har vi 25%).
Så er spørgsmålet om han gør det m AT og AJ el kun KQ, AAA, JJJ og TTT.
Er jeg den eneste, der synes, at dit riverbet er for stort ift. den range, vi gerne vil have ham til at calle med - TJ, AQ, AT (AK)?
Som det er blevet nævnt på det seneste, så skal man jo engang imellem calle i lortespots, når man har toppen af sin range - det her er bare ikke spottet imo. Han er eddermame syg i hovedet, hvis han bluffer her og han kan jo ikke raise for value med dårligere?
Ja måske, er bettet lidt stort (bet 75 - pot 93), men følte lidt for, at han var gået i calling mode, som ses og troede derfor, at jeg ville kunne få stor value fra Ax, men især også fra mindre toppars hænder.
Udover action, er stats = 17/13/1, den eneste info vi har. Hvor meget lægger vi i dem, når det ikke er mere end 47 hænder?
Det er godt nok svært at se hvilke bluffs den her chef skulle have i sin range.. Tror den skal i mucken. Vi har godt nok kun 47 hænder på ham, og selv om det KUN er 47 hænder, virker 17/13/1 ikke som en gut der er specielt psykotisk..
Synes i øvrigt, i modsætning til Sennels, at din betsize er fin.. Han mucker aldrig nogen sinde JT, AT, A7, AQ etc etc etc til det bet her, og du får ham alligevel ikke til at kalde halv pot med en hånd som KJ eller noget andet marginalt..
Jeg har svært ved at se ham checke river med nuts her medmindre han har en speciel grund til det, som fx han ved du valuebetter tyndt hver gang.
Omvendt er det nok det værste bluffspot han kunne vælge overhovedet.
Tror sq det er et fold, også fordi han er nit vil han sjældent calle JT, AJ og AT OOP til en UTG+1 der er TAG. KQ og AA,JJ,TT er alle mulige. AA fordi du folder 90% af din range og JJ-TT fordi han er lost til et 4bet.
Når det er sagt er det faktisk et interessant spot for ham at lave AQ om til et bluff da hans raise ser så stærkt ud, men det synes jeg ikke du skal give ham kredit for.
Jeg folder.