NL200 - Comments på nogle hænder

#1| 0

Hey - her er nogle hænder jeg godt kunne tænke mig nogle comments på, so here we go:

Hånd 1: 6max NL €200

Villain spiller 20/15/2.9, 3-bet % på 7.5, folder 40% til 3-bets, åbner 17% UTG over 1.5K hænder.

Jeg ser ham som en knap så dygtig spiller. Har f.eks set ham call et 3bet med 88 120BB deep, for at raise-call stort på et T32tt board mod mig uden dynamik. Han har bare en del fundamentale leaks i sit game, som jeg har bemærket. Vi har lidt historik i denne session, hvor jeg 4-bet bluffer T9o i CO vs ham i BTN, og han vælger at flatte. Flop: TJ2tt. Hero c-bet caller 35% af pot og han dukker op med KQo og suger. Har generelt givet den en del gas i den her session, med en del 3bets og squeezes

Han ser nok hero som en solidt spillende 23/19/3.5 med en 3-bet % på 7.7, der generelt bare spiller frisk til. Jeg synes pre er fint squeeze, da armani er 45/15 fisk.

Seat 1: Hero ( $257.50 USD )
Seat 2: ThePsychic ( $389.00 USD )
Seat 3: morotsmannen ( $347.00 USD )
Seat 4: SureWhyNot ( $200.00 USD )
Seat 5: TURBOTURBO ( $751.94 USD )
Seat 6: armani_25 ( $410.72 USD )
armani_25 posts small blind [$1.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ K J ]
ThePsychic raises [$8.00 USD]
morotsmannen folds
TURBOTURBO folds
armani_25 calls [$7.00 USD]
Hero raises [$27.00 USD]
ThePsychic calls [$21.00 USD]
armani_25 folds
** Dealing Flop ** [ J, T, 6 ] Pot: 63
Hero bets [$38.00 USD]
ThePsychic calls [$38.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 3 ] Pot: 138
Hero?

Hvad mener folk er superior på turn? Det skal siges at han timede 75% ned, inden han flattede mit squeeze pre.
-----------------------------------------

Hånd 2: 6max NL €200

Villain spiller 38/28 over kun 54 hænder, så har ingen reads på ham, da det er også er et stykke tid siden jeg spillede mod ham. Tror ikke vi havde spillet de vilde hænder, da hånden opstår. Sikkert ret std spot, men alligevel fint at høre folks meninger.

Seat 1: VeryPoliteChef ( $207.00 USD )
Seat 2: RakeMyBack_ ( $212.00 USD )
Seat 4: Hero ( $200.00 USD )
Seat 5: kopitee ( $200.93 USD )
Seat 6: Donkonator ( $248.55 USD )
VeryPoliteChef posts small blind [$1.00 USD].
RakeMyBack_ posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ 9 A ]
Hero raises [$7.00 USD]
kopitee calls [$7.00 USD]
Donkonator folds
VeryPoliteChef folds
RakeMyBack_ folds
** Dealing Flop ** [ J, 2, J ] Pot: 16
Hero bets [$12.00 USD]
kopitee raises [$32.00 USD]
Hero?

Hånd 3: 6max NL €200

Igen ret std hånd.

Villain1 spiller 20/17/2.6 - Ser ham som en udmærket spiller, uden at være imponeret.

Villain 2 spiller 21/15/2.5 og heller ikke lige frem nogen wizzard, men sikkert solid nok. Har desværre ikke de vilde reads på Villains, da vi på det tidspunkt ikke havde spillet særlig mange hænder.

Table Millbrook 2 (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 1: Villain1 ( $303.90 USD )
Seat 2: Hero ( $200.00 USD )
Seat 3: Villain2 ( $205.40 USD )
Seat 4: Joakim6633 ( $181.80 USD )
Seat 5: carriglio ( $66.70 USD )
Seat 6: delpiero ( $261.00 USD )
OwnedByRiver posts small blind [$1.00 USD].
Joakim6633 posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ T Q ]
carriglio folds
delpiero folds
Acinna84 raises [$6.00 USD]
Hero calls [$6.00 USD]
OwnedByRiver calls [$5.00 USD]
Joakim6633 folds
** Dealing Flop ** [ 8, 3, 6 ] Pot: 18
OwnedByRiver checks
Acinna84 bets [$14.00 USD]
Hero: Flat or raise?

Hånd 4: 6max NL €200

Villain spiller LAGish 28/25/4.4. 3-bet 12.6% og 4-better os en del over 450 hænder.

Havde spillet rigtig meget tilbage på ham i denne session, hvor jeg har 5-bet shoved over hans 4bet, hvor han folder, samt taget et par 4bet bluffs ned mod ham + taget en del pots ned mod ham i single raised pots. Så mit indtryk er, at han er ret træt af mig.

Han er rigtig aggro, og ligner typen der ikke kan tåle at blive exploited af regs eller blive spillet for meget tilbage på, så han virker meget non-believer. Har desværre ikke nogle specifikke reads på manden, andet end han virker tyret og aggro.

Jeg tror han ser hero som en solidt spillende 23/19/3.5 reg, der godt kan give den lidt gas.

Table DeepStack 136 (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 1: swe ( $106.96 USD )
Seat 2: Rubecula ( $200.35 USD )
Seat 3: JINGLORRR ( $204.80 USD )
Seat 4: just_fun ( $190.00 USD )
Seat 5: darkrideee ( $504.80 USD )
Seat 6: Hero ( $299.22 USD )
JINGLORRR posts small blind [$1.00 USD].
just_fun posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ Q T ]
darkrideee raises [$7.00 USD]
Hero calls [$7.00 USD]
swe folds
Rubecula folds
JINGLORRR folds
just_fun folds
** Dealing Flop ** [ 4, 2, Q ] Pot: 16
darkrideee bets [$11.00 USD]
Hero calls [$11.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 5 ] Pot: 37
darkrideee bets [$30.00 USD]
Hero calls [$30.00 USD]
** Dealing River ** [ 9 ] Pot: 95
darkrideee bets [$84.00 USD]
Hero calls?

comments?

29-09-2010 10:09 #2| 0

Hånd 1: Har også selv svært ved at se hvad jeg ville gøre i det spot, tror jeg checker og aner overhovedet ikke hvad jeg skal gøre.. altså villian timer ned PF og så kalder han på det board, synes det giver meget lidt mening!

Hånd 2: Shover, villian gør så ofte det move der med PP, tror ret ofte en semi dårlig spiller som ham oftest bare kalder med Jx og så RR turn i stedet.. Hvis han skulle kalde er der outs! desuden shover jeg også af og til med FH, Jx for balance..

Hånd 3: Raiser, overs + FD + BDSD

Hånd 4: Folder.. Manden raiser UTG, better 3 streets, tror sjældent du er god selv med det image!

29-09-2010 17:38 #3| 0
OP

Bump ;)

29-09-2010 17:48 #4| 0

Hånd 1:

b/c imo - altså der er like zero FDs i hans handrange, og jeg giver ham ikke credit for at flatte et sådant flop i en pot med så mange døde penge i midten.

Hånd 2:

Flat og reevaluér turn, svært at sige mere lige nu. jeg synes dog ikke det er nogen fejl at 3bet/calle, men det giver en helvedes masse varians. 3bet ser stærkt ud, så jeg tror godt han kunne finde på at folde sine mindre FDs, hvis du ligner en der vil comitte dig. Har han testet dig med et mellempar, kan vi altid få ham af senere hen.

Hånd 3:

Jeg raise/caller/comitter whatever der nu sker.

Hånd 4:

Fint, men jeg mucker river medmindre jeg har en god grund til at betale ham af.

29-09-2010 17:51 #5| 0

Hånd1:

Jeg better lidt over halv pot igen turn og kalder AI. Tror stadig der er en del draws med en i.

Hånd 2:

Adr, tror jeg skubber ind over da han spiller 38/25. Selvom du har raiset utg...

Hånd 3:

Jeg flatter bare - selvom raise/call AI også er ok i guess.

Hånd 4:

Folder eller repopper pre.

Folder river.

Allan

30-09-2010 19:30 #6| 0
OP

Hmm, no offence, men jeg finder kun ManCini's indlæg fornuftigt nok - Synes de andre 2 mangler lidt kvalitet og uddybelse. Nu håber jeg ikke i ser mig som en usympatisk arrogant nar, for det er ikke tilfældet :)

(Skjult bump)

30-09-2010 21:59 #7| 0

Haand 1:

Det er problematisk du 3-better pf med KJo uden at vide hvad du skal g0re paa turn naar du faar taet paa saa godt et board du kan faa. Som spillet bet/caller jeg uden at vaere vildt glad for det og haaber paa at faa value fra enten en masse haender han kan have floatet med som nu har et FD + Jx/Tx haender.

Haand 2:

Call og reevaluer turn men call oftest. Fold river medmindre du rammer din flush.

Haand 3:

Call. Det er selvf0lelig ikke vildt fedt og du faar mange traelse beslutninger paa turn, men det er ikke vildt fedt at raise i et spot hvor du sjaeldent faar action af noget du er foran + der sidder en 3.mand bagved som kan have et monster.

Haand 4:

Med dit read maa det vaere et call, men jeg er selv lidt tilb0jelig til at overvurdere dynamikken og calle for light som resultat.

02-10-2010 18:02 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Hånd 1:
Bet-caller turn her, men jeg jubler ikke over det. Især mod ham her, har spillet ham en del, og han er seriøst fra en anden planet.

Hånd 2:
Synes floppet er et super oplagt C/C.
Som spillet synes jeg uffefhs forslag om at betale og check-calle blanke turns er ret skidt - det kan sgu ikke være den store moneymaker imo. Jeg foretrækker at 3bette og få lortet til midten. Han skal nok shippe de dårligere draws indover, vi tager den tit ned mod hans random bluffs og marginale hænder (nogen af jer skriver vi skal flatte og tage ham af dem senere, bliver det ikke lidt svært OOP?). Hvis jeg endelig flatter, så er det for at check-folde eller CRAI blanke turns alt efter betsize, feel og gameflow.

Hånd 3:
Jeg synes der er et par options her. Flat er helt fint, men så skal du være parat til at raise blanke turns nogle af gangene. Raise-get it in er sikkert også fint, men jeg ved bare ikke hvor meget random air folk cbetter i det spot her. Jeg tror den er close, og det afhænger nok af hans bettingtendenser som initial raiser, og hvor meget han barreller.

Hånd 4:
Jeg snapper river her hvis han bare er nogen lunde - hans stats virker desuden ret bandittede. Hvis han så viser at han kan valuebette AQ sådan her, så justerer jeg i fremtiden. Der er bare så mange missed bluffs og hænder der prøver at få dig af en Q.

04-10-2010 09:23 #9| 0

#1: Vores equity begynder godt nok at se lidt halvskummel ud, men hvis jeg tager en linje, der ikke er cf, bliver det et bc.

"2: Der er ikke nogen "formel" for at løse den slags spots. Det afhænger 100% af modtsnderen, og hvilke ranges han anvender til át foretage det der raise. Mod nogle er 3b smart, mod nogen er call/fold turn smart/mod nogen er call/crai smart osvosv.

#3: Jeg tror, QT har for lidt sd value til at flatte her, så lad os prøve at vinde potten på en anden måde (dvs raise ;-)..). Flat giver lidt bedre mening, hvor vi i forvejen kan have den bedste hånd og derfor er bedre rustede til at spille turn/river.

#4: Fold preflop. Fold turn. Jam river ;-). Call kan være ok, og han følger helt sikkert op med sine 2nd barrels fra turn.. men hans bluffrange er rimeligt begrænset på det board, hvis ahn bare er nogenlunde standard utg åbner (ingen grund til at gå amok med TT fx).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar