NL200 - c/rAI river m air
Har kun 27 hænder på villain. Har ik set noget til ham endnu.
$200 NL Texas Hold'em - Wednesday, March 14, 13:07:33 ET 2007
Table Table 125893 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: xx ( $481.14 )
Seat 3: xx ( $47.82 )
Seat 4: xx ( $277.88 )
Seat 5: xx ( $214.56 )
Seat 6: Hero ( $200 )
Seat 2: Villain ( $199 )
xx posts small blind [$1].
xx posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero 7♦ 8♦
xx calls [$2]
Hero raises [$10]
xx folds.
Villain calls [$10]
xx folds.
xx calls [$8]
xx calls [$8]
** Dealing Flop ** K♠, 9♦, T♠
xx checks.
xxchecks.
Hero checks.
Villain checks.
** Dealing Turn ** 2♦
xx checks.
xx checks.
Hero checks.
Villain bets [$25]
xx folds.
xx folds.
Hero calls [$25]
** Dealing River ** 2♥
Hero checks.
Villain bets [$50]
Hero is all-in
Like/dislike?
NL200 - c/rAI river m air
Dislike.
Hvad prøver du at repræsentere? Hvis du havde ramt floppet, ville du have bettet det 100%, da det er meget drawfarligt.
Der er ikke mange hænder i din range der inkluderer en 2'er, udover 22, som du ville have bettet/raiset på turn.
Kan heller ikke lide. Du repper vel et slowplayet hus, men din linie er utroværdig af de grunde som Rooger nævner.
@ Rooger, Analpirat
Kan godt se at min linie er utroværdig. Det er taget til efterretning. Self. slowplayer jeg aldrig flopped str8, set, two pairs på dette board 4-way.
Men prøv at se på villain's linie? Godt nok har jeg intet read på ham, og man bør nok vente med sådanne fancy moves til vi har et (sikkert) read, men hvad ligner han? Hvad er hans range?
IMO er det rimelig fancy at spille din modstanders hånd, da:
1) hvis han er tænkende, så kalder han med rimelig meget her
2) hvis ikke han er tænkende, så kalder han også med rimelig meget her, da folk uden en reel linie i deres hænder kan være showdown donks
Som du selv siger, så er det et play der kræver et sikkert read, der hvor du ved han spiller scared, eller bare er usandsynligt weak.
Skidt move, men denne gang gik det heldigvis godt.
Villain mucker river.
Hvorfor ikke c/r turn?
Kan absolut ikke lide det selvom han mucker men tjaee kan har vel formodentlig siddet med es høj flush træk...
Derudover så forstår jeg slet ikke hvorfor du checker turn? Du får jo en helveds masse outs med den ruder, og så er det da både om at få lidt penge i potten og evt. prøve at få et farvetræk til at ligge sig...