kan godt være det er lidt std, rimelig unknown skurk for mig, har ham på flere borde (tror lige han er rykket op eller ned)...har ikke nok hænder til at kunne danne et billede af ham..
har bundsolidt image og virkelig samlet kæmpe hænder op...har fået stakken fra en kæmpe donk, han har ligeså...2x AK mod donks random hænder AI pf, af hvad jeg lige har set...
kan ikke rigtig forstå river...har han set på turn kan jeg ikke se hvordan han vil give mig et kort mere med så mange draws på turn, og tror derfor bare han sender stakken ind...kan ikke se hvilke draws han selv betaler med på turn, og kan slet ikke se ham bette river hvis han får en eller anden bagdørsfarve...
men kan vi folde river eller skal den bare betales..vi slår jo intet...
$200 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, July 21, 18:25:27 EDT 2009
Table Deep Stack #1459751 (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: DougieNights ( $200 USD )
Seat 6: Enti_Taet ( $201 USD )
Seat 4: RecordYear ( $208.85 USD )
Seat 1: TheArtOfTilt ( $503.55 USD )
Seat 5: cbhelten ( $861.21 USD )
Seat 2: itsvinotime ( $418.85 USD )
Enti_Taet posts small blind [$1 USD].
TheArtOfTilt posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to cbhelten [ 7♥ 4♥ ]
itsvinotime folds
RecordYear folds
cbhelten calls [$2 USD]
Enti_Taet calls [$1 USD]
TheArtOfTilt raises [$10 USD]
cbhelten calls [$10 USD]
Enti_Taet folds
** Dealing Flop ** [ 5♦, 6♠, K♠ ] (pot: 26$)
TheArtOfTilt bets [$19 USD]
cbhelten calls [$19 USD]
** Dealing Turn ** [ 3♥ ] (pot: 64$)
TheArtOfTilt bets [$55 USD]
Your time bank will be activated in 6 secs. If you do not want it to be used, please act now.
cbhelten raises [$175 USD]
TheArtOfTilt calls [$120 USD]
** Dealing River ** [ 3♠ ] (pot: 414$)
TheArtOfTilt bets [$247 USD]
hero?
nl200 deeeeep, klamt river spot..
Hvorfor limp-caller du pf på knappen :)?
har ikke rigtig noget at gøre med hånden, men egentlig fordi enti er kæmpe nit der intet fatter af postflop poker, og gider ikke til at betale 24 for at outfloppe ham :D, omvendt synes jeg også theart har spillet ret stramt pf, dog uden at kunne backe det op... :)
Nå okay :) undrede mig bare ;).
hvis ingen af dem har en handske, tager jeg potten på ca 97% af alle flops vi ser jo...omvendt skal jeg betale 24+ hver gang de har...
selvfølgelig ændre det sig hvis enti også er deep...
anyways har bare haft kæmpe succes med det, da folk åbenbart opfatter det som svaghed, og overspiller deres hænder :)
Så må du jo bare calle her og komme videre...
Hvordan kan de i øvrigt både overspille deres hænder og være superweak?
Du mister helt sick meget value ved at limpe fra knappen, især i det aktuelle spot mod de her modspillere.
phearlezz, ja jeg kan lave std comment nr 1 også, men hvorfor tror du egentlig det?
superweak og tørre pf er bestemt ikke det samme, og har ikke sagt at de er weak eller passive postflop, når folk tager den linje som skurken i denne hånd fx, så hedder linjen stort set altid bet bet bet, da de bliver nød til at følge op...og det er ganske let at spille min hånd...
Altså button limp med 2 tighte blinds kan aldrig forsvares..
Som de andre ang. PF.
Fold hver gang, han har oftest KK.
"kan ikke rigtig forstå river...har han set på turn kan jeg ikke se hvordan han vil give mig et kort mere med så mange draws på turn, og tror derfor bare han sender stakken ind...kan ikke se hvilke draws han selv betaler med på turn, og kan slet ikke se ham bette river hvis han får en eller anden bagdørsfarve...
men kan vi folde river eller skal den bare betales..vi slår jo intet..."
????????? :D
uber sløjt preflop, og self call river
Du er jo tydeligvis den største chef i tråden, men jeg prøver af uransagelige årsager alligevel:
Du siger, de overspiller, når du limper knappen. Ergo er du nødt til at calle river, fordi han... overspiller sine hænder og derfor valuebetter nok holdings, som du slår.
Pointen, som du overser, er stadig den samme. Du mener, at de folder 97 % af alle flops, når du limper, men stadig overspiller deres hænder.