skurken er ikke reg, og har siddet ved bord med ham et par timer, han spiller 8/1/1.20....og jeg kan ikke lide mine linje tror jeg ikke, da jeg lidt fjerner muligheden for at han kan lave fejl/bluffs...så ideer
Date: Wednesday, May 06, 20:45:59 EDT 2009
Type: Tournament ()
Game: Hold'em NL
Table: Jackpot #1304989
Blinds: $1/$2
Table info:
Seat 1: kocember ($200) Posts small blind $1
Seat 2: Agoris ($309.45) Posts big blind $2
Seat 3: Emmali1979 ($92.31)
Seat 4: A__________G ($213.40)
Seat 5: cbhelten ($244.96) <<--- HERO
Seat 6: F_RED111 ($350.41) <--- DONK Dealer
Dealt to cbhelten
[K♦ K♥]
Preflop: (Pot: $3)
FOLD Emmali1979
FOLD A__________G
RAISE cbhelten, to $6
RAISE F_RED111, to $10
FOLD kocember
FOLD Agoris
RAISE cbhelten, to $28
CALL F_RED111, $24
Flop: (Pot: $65)
5♠ 5♣ 6♠
BET cbhelten, $51
CALL F_RED111, $51
Turn: (Pot: $167)
6♥
køre vi den bare ned mod ham?
NL200, deep KK mod STEN
i do nuts likez to stackz people every times they min click my kingZ preZ...and it feLLz likE i DoEz
Bryder mig ikke om dit 3bet pre. Hans call 3bet-range er umiddelbart ULTRAsnæver. Han folder vel alt andet end QQ+.
Du bryder dig simpelthen ikke om at 3(som er 4)bette pre med KK? :D
Igen ikke meget kød på, hvad vil du frem til. At han har nogen som helst 5x eller 6x i hans preflop range eller AA hver gang? Det er en hånd uden beslutninger stort set.
jeg 4better ikke pre mod denne nit, flatter og c/c flop, han skal have plads til at lave en fejl og denne spiller ser ud til at insta drysse AQ, måske endda AK og TT pre.
Som spillet er jeg frisk på at stacke, kan ikke se at han har ramt det flop, men omvendt tror han du måske har sneget dig med på et skodhånd.
konklusion, kan ikke folde men lader ham bette da vi reelt kun har en bluff catcher på hånde, forventer at hans range er jj+ med en lille chance for mellemparret.
1. I min bog er det IKKE deep at spille for 122BB
2. ´´et par timer ved bordet´´ er ikke stats nok til at undlade at give paa nakken med KK preflop.
3. Hvis du synes det forbedrer ev kan du jo CR turn AI og hvis villain checker bag paa turn kan du skubbe non-A rivers.
LOOOOL.
8/1/1,2.... So sick!
Men altså... hans range her har os KUN slået når han har AA. Han raiser trods alt 1% og du har formegentlig kun spillet <200 hands med ham, så jeg går stadig død her. Tror ikke på han folder QQ, så sæt du bare igang.
Hvis det er AA, så er det bare et setup, og så kommer du over det. KK vs. AA SKAL koste BI.
MVH Skod