Slipper vi næk i hånd 2?? med det read vi får fra hånd 1..
Read er obv at han er en DONK.... Gælder det om at tage skuddet nu på hans stack, eller vent? de 2 hænder er spillet inden for samme orbit...
Hånd 1
Seat 1: Johnnium ($200.00)
Seat 2: MERCBENZ ($49.85)
Seat 3: jaleg15 ($607.55)
Seat 4: LASDEPIQUE ($30.10)
Seat 5: Pocc3r ($432.50)
Seat 6: HERO ($242.15)
HERO posts the small blind of $1.00
Johnnium posts the big blind of $2.00
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
HERO K♦ A♥
MERCBENZ calls $2.00
jaleg15 calls $2.00
LASDEPIQUE calls $2.00
Pocc3r calls $2.00
HERO raises to $45.00
Johnnium folds
MERCBENZ folds
jaleg15 calls $43.00
LASDEPIQUE folds
Pocc3r folds
*** FLOP *** J♠ Q♥ J♣
HERO bets $197.15 and is all-in
jaleg15 folds
Seat 1: Johnnium ($197.00)
Seat 2: MERCBENZ ($48.85)
Seat 3: jaleg15 ($562.55)
Seat 5: Pocc3r ($430.50)
Seat 6: HERO ($292.15)
MERCBENZ posts the small blind of $1.00
jaleg15 posts the big blind of $2.00
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO 10♦ Q♦
Pocc3r folds
HERO raises to $7.00
Johnnium folds
MERCBENZ calls $6.00
jaleg15 raises to $28.00
HERO calls $21.00
MERCBENZ folds
*** FLOP *** 7♠ 6♦ 2♠
jaleg15 bets $31.00
HERO calls $31.00
*** TURN *** 7♠ 6♦ 2♠ Q♥ <----- Ding TP
jaleg15 bets $503.55 and is all-in
HERO ???? <----- 230 bag Betalt??
NL200 Float and spike, vs overbet??
Overvej lige, at manden er så pisse hamrende dårlig, at han formår det der i hånd 1.
Og så går du ud og caller store reraises med spekulative hænder, floater flops etc.
Han er vist typen der skal slås på en anden måde.
@Turbo
Som Antonius siger i de der previews til HSP; "I'm ready to give as much action as I get".
Efter manden har meldt op at han er kommet for at spille, så syntes jeg da det er dårlig stil ikke at give ham action, nu da han gav mig i hånd 1.
(indsæt selv ironi)
Men jeg er da enig i at det nok ikke er verdens bedste call, pre, eller post. Men WTF gør jeg på turn?? Det er jo altså ikke et lille overbet.. Er det ever en handske det der??
Dude,
Når du vælger at kalde der kan jeg ikke se, hvorfor og hvordan turn smides.
Men jeg folder pre.
Som spillet kalder jeg turn.
WTF laver du i hånd 1 ? Jeg troede du var kommet til at bytte rundt på Hero og Villain.
Hånd 2 er også møghamrende skidt imo og jeg tror du er slået.
Du spiller over mit level, så mine kommentarer er måske ikke relevante, men:
Hånd 1: WTF, I don't get it! Du raiser 27.5xbb efter 4 limpers og overbetter floppet AI?
Hånd 2: Fold til 3-bettet. Fold floppet? Som spillet folder jeg turn. Donks overbetter MEGET sjældent med mindre de har en monster.
Ang. Hånd 1
Bordet er super donkish, så jeg tænker at jeg samler de døde penge op, og skaber et pretty donk image også. Havde ik lige regnet med at få en kunde, men der mener jeg ik der er andre muligheder end at shove flop.
Hånd 2.
Så da det nu er etableret at Villain er super donkish, kalder jeg med en marginal hans 3 bet i pos. Jeg kan ik se at det flop rammer noget af HANS range særligt fedt, og pealer en af til lidt overkort og bagdørs ballade (wrong?), vi sidder trods alt 150BB dybe.
Nå, men han laver den der INSTA shove på turn ai for hele stacken, jeg er i Boksen..... Eneste hænder jeg frygter her er vel AA/KK, en donk 3 better næppe de smår par for sets. Giver det mening at en DONK skubber turn her??
Puha chef, du er helt blank ;).. Hvis du floater flop, så tror jeg næppe du skal nogen steder når du spiker TP. bezaaaaaaaaaaahl
Derudover folder jeg pre..
Bryder mig btw slet slet ikke om hånd 1.
Hånd 1: Hvorfor går du all in på floppet? Prøv da at se om du kan få noget value fra dårligere hænder.
Hånd 2: PF er dårligt fordi som turbo nævner, virker han som typen man spiller relativt stramt imod og så stacker man ham når man rent faktisk har en hånd. Floppet stinker bestemt også af hvad der burde være åbenlyse årsager. Turn, tjah, marginalt og ender nok med at betale.
1; Dont like, prøver du at få ham til at smide like små PP?`
2 Instabetalt, jeg ved ikke hvorfor, men synes ofte jeg ser et PP mellem TP på flop og TP på turn...
@Hånd 1
Som sådan er jeg bare ude og lave skæg, og havde ik lige regnet mig frem til det videre forløb i hånden, så shove virkede som den "bedste" af mange dårlige løsninger.
@Hånd 2
Som tidligere nævnt er det nok ik verdens fedeste spil. Det sagt, så ser jeg virkelig ingen hænder som villain spiller på den her måde for value. Jeg kaldte som den station jeg er, og han viste AKoff op ;-)
Gamet blev kun bedre derefter.......
Hånd 1 @ LOL
Hånd 2 @ wp