Hej alle,
Ser villain som forholdsvis tight. Har bla lige checket 3 streets til mig med nuts (topset) hvoraf jeg skød flop og river med air:-). Det er også derfor jeg leader flop da nogen jo må have ramt.
Jeg er mest interesseret i hvordan i spiller river, men øvrige kommentarer modtages også gerne.
Party
$200 USD NL Texas Hold'em - Thursday, April 17, 04:48:17 ET 2008
Table Table 126832 (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 6: Hero ( $200.60 USD )
Seat 2: luke_eddy ( $205 USD )
Seat 1: VCher ( $227.95 USD )
Seat 4: Villain ( $253.55 USD )
Seat 3: BackBurner87 ( $195 USD )
Seat 5: nur_der_HSV_ ( $200 USD )
Butra7 posts small blind [$1 USD].
VCher posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♥ J♥ ]
luke_eddy folds
BackBurner87 folds
Villain raises [$10 USD]
nur_der_HSV_ calls [$10 USD]
Hero calls [$9 USD]
VCher calls [$8 USD]
** Dealing Flop ** [ K♥, A♥, Q♦ ]
Hero bets [$31 USD]
VCher folds
Villain calls [$31 USD]
nur_der_HSV_ folds
** Dealing Turn ** [ 4♥ ]
Hero bets [$55 USD]
Villain calls [$55 USD]
** Dealing River ** [ 2♥ ]
Hero??? Som jeg ser det er det shove for value eller check.
NL200 flop nuts => semiugly river
Folder preflop.
som spillet skyder jeg meget mere på turn. Tror næppe du ser Qx♥ her nogensinde i og med han er initial raiser.
Der ligger lidt over 100$ i potten på turn, så jeg smider 75-80 afsted.
River: Den eneste hånd du frygter er vel Qx Q♥
havde du bettet mere på turn havde stacks passet bedre til et shove på river.
Kan ikke helt lure om jeg shover river eller C/C den.....
Tror dog det bliver et shove.
Mvh Slot
Mit bet på turn var mest for at give ham muligheden for at komme ind over da jeg så den 3. hjerter som et godt scarecard jeg selv ville have brugt. Med det read jeg ellers havde på ham er det nok ikke særlig genialt. Normalt villle jeg nok bette omkring 80.
Synes ikke preflop er sååå slemt. Den kan vekselse mellem at betale, raise og folde.
Men en okay relativ position og mulighed for at spille en stor mulig way pot tager jeg gerne et flop med TJ♥.
Skubber bare river.
øh potten er 210 og vi har $100 tilbage i stakken?? Hvis vi better så er det et easy shove. Det giver ikke mening at bette $80
Hvis vi checker så kalder vi altid et shove, så spørgsmålet er om vi skal shove eller c/c.
Jeg hælder mest til at shove fordi:
(1) hvis villain har Q♥ er det ligemeget om vi shover selv eller c/c'er
(2) hvis villain ikke har nogen ♥, så checker han ofte bag (det er svært at bluffe $100 ind i en pot på $200)
Jørn
Går efter at efter et c/r turn AI.
Har han AK/AQ/KQ(som han SICK ofte har) eller set vil meget ofte bette turn og protestcalle vores rest.
Som spillet, tror jeg der er mest value i at få ham til protestbluffe. Han har sådan cirka aldrig farve her og vil derfor blot folder til vores bet.
Men der obv tæt og vi kan nok aldrig spille den river genialt.
Kom til at tænke på at hvis í er villain skubber i så ikke turn med noget der ramt floppet og samtidig har Q♥?
Jeg checkede og villain checkede med og viste sin fine AA op. Jo mere jeg tænker over det synes jeg jeg spiller den river mega scared.
Men tak for inputs, der kommer helt sikkert flere riverspots i de næste par uger, da jeg anser det for mit store fokusområde pt.