NL200 flop og riverbeslutning

#1| 0

Hej NL-hajer

Jeg er begyndt med dette knockoutgame, da jeg gerne vil prøve livepoker og samtidig have tjek på tingene. Noget jeg er i tvivl om i nedenstående hånd er om man skal continuebette floppen eller tage de frie kort. I FL skal man absolut continuebette, men et checkraise er også dyrere i NL og derfor vælger jeg at checke.

Turnen giver sig selv da den den ene villain simpelthen better for tøset medmindre han bluffer(vel stadig for tøset).

Og til sidst hvormeget skal river have og det er faktisk er min største tvivl er?

reads: BB er 47-37-1.00 over kun 19 hænder og utg er 47-0 over det samme antal hænder. Fælles for bordet er at folk er hurtige til at smide på floppet hvis ikke de har ramt.

HERO is at seat 1 with $195.85.
BU is at seat 2 with $111.75.
SB is at seat 3 with $208.20.
BB is at seat 4 with $81.20.
UTG is at seat 5 with $252.85.

SB posts the small blind of $1.
BB posts the big blind of $2.

HERO: 8 K

Pre-flop:

UTG calls. HERO raises to $7. BU
folds. SB folds. BB calls. UTG
calls.

Flop (board: 3 4 J ): 22$

BB checks. UTG checks. HERO checks.

Turn (board: 3 4 J 3 ):22$

BB bets $11. PeekingJu calls. HERO calls.

River (board: 3 4 J 3 9 ): 55$

BB checks. UTG checks. HERO bets ???

27-02-2008 14:30 #2| 0

cbet flop. De er passive og du vil gerne have FE / penge i potten. Bet 40 på river

27-02-2008 14:32 #3| 0

Jeg better stort set altid floppet. God equity med flåden + et overcard og floppet er pænt tørt, bortset lige fra . Du får desuden bygget en pulje så du kan få value fra/stacke Jx.

UTG er superpassiv, så han cr dig næsten aldrig, BB ser lidt vildere ud, men jeg synes stadig floppet skal bettes.

Turn er et standard call.

River better jeg ~40.

27-02-2008 14:42 #4| 0

Du raiser for lidt preflop med en limper i spil, jeg gør det til 10 som standard.

Better nok lidt mere på river end de andre 48/49 ser fint ud, og ja cont. better også floppet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar