Hånden er spillet for lidt tid siden, hvilket gør jeg ikke kan huske noget specielt omkring dynamik, og hvordan jeg har fået min stack. Generelle tendenser i Puppe1's spil har jeg heller ikke det store at sige noget om, udover han virker lettere donket.
Puppe1 35/22/3.1 med 3B% på 4 over 264 hænder.
spewdonk er reg på dette niveau og kan godt lide at trykke på speederen. 29/23 med 3B% på 10 over 1.4k hænder.
Seat 1: BustoAgain ( $208.85 USD )
Seat 2: spewdonk ( $200.00 USD )
Seat 3: markomm ( $299.05 USD )
Seat 4: Hero ( $669.56 USD )
Seat 5: Puppe1 ( $161.17 USD )
spewdonk posts big blind [$2.00 USD].
BustoAgain posts small blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 6♠ 5♠ ]
markomm folds
Hero raises [$5.00 USD]
Puppe1 calls [$5.00 USD]
BustoAgain folds
spewdonk calls [$3.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 4♥, 7♣, 6♥ ] Pot: 16
spewdonk checks
Hero bets [$12.00 USD]
Puppe1 calls [$12.00 USD]
spewdonk folds
** Dealing Turn ** [ K♦ ] Pot: 40
Hero ?
Jeg er i tvivl om hvad der er bedst play bet eller c/r?
Alle kommentarer er selvfølgelig velkommen.
NL200 Flopped 2nd Pair + OESD, turn spot.
Jeg tror aldrig nogensinde du CRer 44 her, så bet vel bare, da det er et perfekt barrell kort også?
@joonas
Ved en halvfisket fyr at vi aldrig c/r vores sets her? Og folder han en 7er til et turnbet?
Hvis han er halvfisket, skal vi vel netop bare afsted på et turn scarecard?
Glimrende kort at barrele på. Faktisk bedre end Ax imo.
Hvis han caller så cf'er jeg bare river uimproved
@Joonas
Du har helt ret i at jeg sjældent c/R set her. Men som Kirk også er inde på tror jeg ikke vi skal bekymre os om hvad vi selv repræsentere mod en fyr som virker halvfisket, og jeg ikke forventer at komme til at spille mange hænder med fremover.
@Razga + Joonas
Nu siger I begge at vi skal skyde igen, fordi kort er godt at gøre det på.
Hvordan ser I hans range, da han caller flop?
Hvilke hænder mener I han folder hvis vi skyder igen?
@Razga
Nu skriver du at hvis han caller så c/f du bare river unimproved. Her må du jo have lavet en vurdering af hans range for at kalde. Uddyb?
Unimpoved er også et vidt begreb, hvilke kort er det du mener?
Umiddelbart ud fra din formulering, lyder det til at du vil lade den gå oftere end du vil skyde igen. Dette er jeg ikke enig i.
@Alle
Hvis vi checker til ham, hvor ofte tror I han skyder her på turn?
Skyder han sine made hands?
Skyder han sine draws?
Barrelle? Altså, vil folk bluffe på turn? Jeg syns et valuebet ku være ok, selvom jeg mere er til at checke og håbe på at potten kan holdes lidt nede, da den range vi v-better mod, har god equity mod os... Så det kommer til: spiller fiskefrans sine draws passivt el aggressivt?
@pow
Barrel eller VB. Jeg mente blot at vi skulle bette igen :-)
@Meincke
Hans range er vel noget i stil med 99,88,7x,5x,FD og så et par random "par + gutshot" hænder. Jeg forventer at han checker samtlige draws bagpå, så dem skal vi have value fra. Samtidigt checker han måske også 99 og 88.
Jeg forventer faktisk at han folder sit mellempar her rimelig ofte. Bordet er ret ulækkert for ham da han skal dodge halvdelen af dækket på river for at være god.
Har lige læst hånden igen og synes at cc på river også går an hvis du før har set ham bluffe et misset draw