NL200 shorthanded på bossen. Ingen stats på villian da PT ikke virker til bossen i øjeblikket. Jeg er kun siddet ved bordet i 2 orbits så ved ikke rigtig noget om villian endnu. Effektive stacks: 240.
Hero samler A♥A♦ op på knappen.
UTG: raise til 8
CO: call
Hero: repopper til 32
Villian: call (villian sidder i SB)
UTG + CO: fold
Flop: A♣9♥5♠ (pot: 80)
Villian: check
Hero: check (bordet er helt tørt så giver villian et gratis kort, de kan måske forbedre hans hånd elelr inducere et bluf på turn)
Turn: 6♠ (pot: 80)
Villian: bet 80
Hero: all in
Kommentarer til linien?
NL200: flopped set i esser, linie?
Han sidder vel med noget der ligner AQ,AK,88,99,TT,JJ,QQ,KK,AA. Formentlig vil han ha 4bettet en del af hænderne..
Det må enten være call el. allin.. Syntes ai er ok. Måske blir vi kaldt af AK,KK,99.
Det er svært at sige om et call giver større afkast uden stats på villian.. Muligvis vil han cc et 1/3pot bet på river..
@ ManCini
Mindre preflop efter et raise og et coldcall? Synes 32 ser fint ud.
@ OP
Jeg better selv floppet hver gang, præcis som jeg ville gøre med hele min range readless. Som spillet er jeg med på ManCinis vogn med hensyn til blot at calle turn.
Han sidder vel med noget der ligner AQ,AK,88,99,TT,JJ,QQ,KK,AA. Formentlig vil han ha 4bettet en del af hænderne..
Hvis han sidder med AA så er det seriøst crazy!
@ Hala
pf give jeg den til 27
post flop: FINO
Trun: OK - dog tror jeg du får mere ud af at calle som Mancini snakker om - du finder (nærmest) ikke mere tørre boards end dette i en re-raised pot.. så jeg må sige cal turn og ryk ind på any river
Jeg sad også og tænkte call på turnen, men synes det pot bet udviser stor styrke og besluttede mig istedet for for et all in da en spar, 7er elelr 8er måske vil dræbe action på river.