Villain er en CS og spiller 30/4/1.9 over 250 hænder. Hans foldtoCbet ligger so far på 67 (sample på 24). Min plan er at sætte han AI for hans sidste skillinger på de fleste rivers, men Hero kommer i tvivl om hvad han bør gøre i dette spot?
***** Hand History for Game 2124486155 ***** (Boss)
$200.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, April 10, 07:25:32 ET 2010
Table Table TH 5452 (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 1: Törppö ( $426.35 USD )
Seat 2: mtamashun ( $150.75 USD )
Seat 3: Wloczykij! ( $232.65 USD )
Seat 4: IKC1907 ( $221.59 USD )
Seat 5: Hero ( $496.15 USD )
Wloczykij! posts small blind [$1.00 USD].
IKC1907 posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♠ J♥ ]
Hero raises [$7.00 USD]
Törppö folds
mtamashun calls [$7.00 USD]
Wloczykij! folds
IKC1907 folds
** Dealing Flop ** [ A♥, K♦, J♦ ] Pot: 17
Hero bets [$14.00 USD]
mtamashun calls [$14.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♦ ] Pot: 45
Hero bets [$32.00 USD]
mtamashun calls [$32.00 USD] Pot: 109
** Dealing River ** [ T♥ ]
Hero ?
Villain sidder med 97.75 tilbage.
NL200 Flopped to par i river situation
Du har ingen reads på ham ? Alternativ er check fold, da du intet slår ? Jeg tror jeg nogle
gange laver et block bet på 20-25$ og fold til et shove ?
Jeg syntes det er problematisk hvis du intet har på manden. Det er problematisk fordi du ikke ved om du gør det for at bluffe eller for at vbette ?
Ved et check call bliver din hånd til en bluf fanger, med mindre han er hjernedød og better med A9 for value ?
Jeg tror jeg vælger at bette 25$ på river og tager så action derfra.
Du må have en ide om hvad hans range er ??
Check... fold ;-)
Enten har villain en dårligere hånd og folder til et bet (men bluffer os ikke af den bedste hånd), eller også caller han med en bedre hånd. Der er enkelte 2par kombinationer, han kan folde, men der er ikke mange af dem.
/A
c-f eller shove...
I teorien ændrer river ikke meget på din hånd ift hvad du vil shove imod, med mindre du har ham specifikt på AQ el KQ♦, så jeg tror ofte du ser ham med en dårligere hånd en din. Så er spørgsmålet om vi tror vi kan få ham til at calle med Ax. Jeg tror dog stort set aldrig han bluffer river her, hvorfor vi kan miste en lille smule value ved at checke, da han formentlig har en calling range der er lige bagud mod vores 2p.
Argh, lidt meh spot... Fordi jeg lider af FPS bigtime, shover jeg nok her, men check er nok en tand bedre
@pow9199
Nej kortet ændrer ikke så meget på min håndstyrke vs. hans range, men jeg tror tilgengæld at det ændre en hel del på hans callingrange ift. hvis det havde været en blank 4'er fx. Altså hvor vi måske før havde fået value af Ax hænder, får vi det nok ikke længere.
Hånden blev postet, fordi jeg var lidt i tvivl om blockbet, som jeg stadig helt sikkert mener har mere værdi en shove, eller c/F var bedst. For hero kan ikke lide at folde, hvad han føler var den bedste hånd inden sidste kort kom :)