Party valgte at gå i damp under hånden, så den blev ikke gemt, men da det er en af de første hænder jeg spiller ved bordet, er den ikke så svær at forklare. Jeg kender ingen af de to villains, og effektive stacks er100BB's.
CO åbner til 7$, jeg betaler på button med A♥8♥. BB betaler også.
Flop: A♦ J♦ 8♣ (22$)
BB check, CO siger 18$, jeg raiser til 55$, BB kommer ud af busken og siger 125$, CO folder og jeg... folder?
Måske en triviel situation, og jeg ved ikke om jeg synes det er godt, men jeg er lidt på bar bund :(
NL200 Flopper 2 par og mucker!
Nedturs situation med der kommer sig nok et set der :(
Fold...
Fint fold, du skriger styrke og BB virker ligeglad, han har dig stort set altid slået her, jeg tror han pusher hvis han har 9T♦ f.eks.
AJ/JJ/88 er nok mit bedste bud på hans holdings, en sjælden semi-donket A8 ser du også tho, men fint fold.
Mickey
Fordi det er en 3vejs pot på et meget drawheavy board. Jeg synes bedre om at give den en tak tættere på pot.
Preflop kan diskuteres ja, og jeg vil skyde på det er 50/50 om jeg folder her, men en CO der åbner first in, har jeg det fint med at spille et suited A i position på. Raise kommer aldrig på tale som jeg spiller. Måske den skal have en tand mere på floppet, netop pga de mange draws.
Mine egne tanker efter at have set den igen, er at man måske bør gå til bunds for 100BB's her, alle de draws taget i betragtning, omend det nok ikke er direkte skidt at folde.
"Mine egne tanker efter at have set den igen, er at man måske bør gå til bunds for 100BB's her, alle de draws taget i betragtning, omend det nok ikke er direkte skidt at folde."
Med BB's raise tror jeg stort set aldrig på han har et draw her, han skubber istedet så. Du er crushed til et set eller højere to par 8/10 gange, og even mod A8/9T♦ resten af tiden, jeg tror aldrig vi er favorit her.
Mickey