Villain (24/16 - flop 1.80, turn 2.3) er regular, og vi kender hinanden lidt. Han ved jeg er god og tænkende, men ellers har vi ikke den største dynamik. Findes der andre måder overhovedet jeg kan spille mit FD på så deep her? Checke floppet måske? Og får vi FE nok til det er godt, som spillet? Umiddelbart finder jeg det helt standard, men måske jeg er off.
***** Betfair Poker Hand History for Game 411182373 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Tuesday, September 09, 17:35:47 GMT 2008
Table Oxygen 110 6-max (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: Feng Shui ( $294 )
Seat 2: kerschi123 ( $197.80 )
Seat 3: hedger43 ( $209.15 )
Seat 4: TemsFriendP ( $193 )
Seat 5: ValueCity ( $382.80 )
Seat 6: HERO ( $707.90 )
kerschi123 posts small blind [$1]
hedger43 posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 9♠ 6♠ ]
TemsFriendP folds
ValueCity raises to [$7]
HERO raises to [$24]
kerschi123 folds
hedger43 folds
ValueCity calls [$17]
** Dealing Flop ** [ Q♠ 8♠ 3♣ ]
ValueCity checks
HERO bets [$32]
ValueCity raises to [$100]
HERO goes all-in
HERO raises to [$683.90]
NL200: Flopper FD RR deep
Ja check floppet bag.
Det betyder ikke at du ikke kan bluffe senere i hånden hvis du misser though.
Jeg tror et fold er bedre end et shove når han CR, men det kommer obv. rimelig meget an på jeres indbyrdes dynamik.
Jeg bryder mig slet ikke om den måde du spiller denne hånd på-
Preflop. Ekstrem dårlig handske. Javel, I er dybe, men når du raiser den, så bliver imp. odds ret dårlige relativt til stacks.
Flop. All-in på en 9 outer, hvor du måske er helt død, eller er drawing slim mod set, toppar (evt med en spar) eller mod en bedre flush. Jeg synes at det er et meget tyndt move, er uden at have regnemaskinen fremme, så skal du stadig have en god gang foldequity for at dette move er ok.
Personligt folder jeg preflop, og folder forhåbentlig også til Villains reraise på floppet. Selvom jeg er pushliderlig på floppet med en flushdraw, er jeg det bestemt ikke med en draw der er så dårlig.
@ Xizor
Vil du så raise en blank turn? Calle? Checke bagved igen?
@ Jensen
Synes du helt off.
96s i position 200BB dyb er en dårlig handske? Stacks er jo perfekte til den, intet mindre. Obv har jeg FE som spillet, men spørgsmålet er hvor meget. Preflop fold er da først helt i skoven, om man så raiser eller caller er en smags sag.
Hader dit move mod denne villain (han er btw ret god imho), da han _ALDRIG_ folder her...i hvert fald ikke de gange jeg har spillet ham! ManC4eva, eller hvad han hed, ham du spillede mod forleden, er btw en rigtig nit...just so you know it :-)
Hvordan spiller du AA/KK på et lignende board? For hvis du altid shover indover her giver dit move klart bedre mening...
Virkelig dårlig spillet. Du får enten dine penge ind imod en made hand, som du obv har 30 % i mod, eller et bedre draw, hvor du er helt fucked.
Og man har minimal fe i disse spots, på et bord som dette.
SS @
"Hader dit move mod denne villain (han er btw ret god imho), da han _ALDRIG_ folder her...i hvert fald ikke de gange jeg har spillet ham!"
hvad er det lige du snakker om? Alle de gange du har 3bettet ham pf og 4bettet ham AI på flop??? spiller du ikke kun nl50?
forskellige 3/4bet statestikker er gud her! Vi ved ikke om villian spiller straightforward TAG, om han generelt 4better AA,KK, QQ, AKs, hvordan han spiller i RR pots. Folder han selv overpar..Jeg tror ikke at du har meget FE her. Villians linje skriger en god hånd, når han checkraiser floppet mod dig.
En bedre linje vil være at checke bag floppet. Syntes det er en uhyre farlig linje at tage, når du nærmest altid kun trækker til 8-9 outs..
Villain 4-better for sure QQ. Det ved jeg af erfaring. Han stacker gladeligt af med JJ+ AI preflop for 100bb's.
@ jooonas
Det kommer rimelig meget an på hvilke kort der kommer.
Jeg raiser aldrig turn hvis han stikker ud (med mindre det er spar) - det giver ingen mening. Jeg kunne godt finde på at tage et kort af though.
Jeg bluffer nok de obvious bluffkort (A/K) og better/raiser spar. Jeg er lidt usikker på om det kan betale sig at bluffe de andre kort, det er svært at sige uden at kende noget til modstanderen. Der er nogle folk der tager kort af med any suited connector preflop når man er lidt deep. Der er også andre der strammer rigtig meget op.
rr ikke 96ss, hvis jeg ikke får dem ind når jeg flopper et FD ;). Ej, som lorten1 siger, så er det ikke ret tit du har FE i dette spot. Der er ikke rigtig nogle hænder, som raise/folder dette flop. 88/TJ♠/Ax♠/QQ/A♠Q.
btw, skal til at stoppe med at analysere dine hænder, som du poster kl. lort inden jeg skal i seng. Sidst jeg vågnede havde jeg skrevet "Vi kan lige snakke hænder later, er på vej ud for at spille golf" på msn. :O