Jeg har ingen reads overhovedet, hvordan får i mest value ud af disse hænder?
Han har lige set mig tage et buy in med 2 par hvor jeg raiser pre-flop, better på flop og better turn hvor jeg kalder et all-in...
Hvad gør i på turn?
***** Hand 1170700852 *****
1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 23. juli 2008 15:11:22
Table TH 146 (Real /Cash Game )
Seat 1: azzad2007 (200.75)
Seat 2: xxxxxxx11 (103.71)
Seat 3: Hero (392.00)
Seat 4: aries32 (90.53)
Seat 5: staszek55 (212.55)
azzad2007 post SB 1.00
xxxxxxx11 post BB 2.00
** Deal **
azzad2007 [N/A, N/A]
xxxxxxx11 [N/A, N/A]
Hero[Ac, 10h]
aries32 [N/A, N/A]
staszek55 [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
Hero Raise to 8.00
aries32 Fold
staszek55 Call 8.00
azzad2007 Fold
xxxxxxx11 Call 8.00
*** Flop(Board): *** : [Ad, 10s, As]
*** Bet Round 2 ***
xxxxxxx11 Check
Hero Bet 20.00
staszek55 Call 20.00
xxxxxxx11 Fold
*** Turn(Board): *** : [Ad, 10s, As, 7d]
*** Bet Round 3 ***
Hero Check
staszek55 Check
*** River(Board): *** : [Ad, 10s, As, 7d, Qc]
*** Bet Round 4 ***
Hero Bet 60.00
staszek55 Call 60.00
NL200 floppet hus
Jeg spiller den som dig, hvor turn er forsøg på checkraise.
readless og med std villian og åbning fra UTG (JOHN GUN) så spiller du den skidt..
Hvis han sidder med AQ så går du vel dead any day??
Turn check er way out IMO, hvis du leader og VB´er lige fra turn så er den svære at spotte, og vi leader selv ud med et VB (Vejle Boldklub) på riveN
Jeg better turn, men giver ham odds til at ramme flushen. Det giver ikke altid det rette resultat, men omvendt, så vil jeg gerne have hele hans stack. Desuden kan han næppe folde Ax, hvorfor jeg ikke vil give ham muligheden for at holde potten lille.
Situationen bliver dog altid ret read specifik mht hvor meget gas jeg kan give den.
@ Thomas P
Du har set det er 5 mands?
Hvis han har AQ går jeg dead ja, men har han AQ går jeg også udfra at han better turn bagved for at beskytte sin hånd da der både er flush og straight draw, og så re-raiser jeg ham naturligvis..
Jeg checker turn for at give et gratis kort til en flush eller straight da jeg som sagt forventer han vel bette et A og da han lige har set mig spille en stærk hånd hvor jeg better hele vejen, dog er det som jeg skriver her tvivlen er, om der er mest value i at check turn i håb om at re-raise eller ved at kunne smide et valuebet på river, eller om det er mest +EV at bette hele vejen...
Hvor i min post er det at den kikser for dig gamli jas? Post flop eller?
Hvad mener du...
Du skriver det er skidt at jeg raiser pre-flop uth med AT, og så gør jeg dig opmærksom på at det er 5 mands og ikke 20 mands som du måske tror...
Derefter forklare jeg dig mine tanker da mit check på turn på ingen måde er way out....
håber du lærer noget gamle jas...
@DAxelsen
Kalder et Shove fra oop ? OMG... vi har jo ikke implied i det spot der... std. fold IMO...
@OOP
hvad er stats på ham, og er han set openlimpe PP`s ? better turn og folder til et SHOVE anyday... grundet de implied/position... ALT for tagISH in my book...
@ Gausi
Hvad snakker du om?