Bossen 5handed, ingen reads.
Table TH 499 (Real /Cash Game )
Seat 1: Messaa (238.90)
Seat 2: __t c__ (254.00)
Seat 3: stevens92 (139.80)
Seat 4: DaVe_WhU (256.45)
Seat 5: CheMinSOO (199.50)
CheMinSOO post SB 1.00
Messaa post BB 2.00
** Deal **
Messaa [A♣, 9♣]
__t c__ [N/A, N/A]
stevens92 [N/A, N/A]
DaVe_WhU [N/A, N/A]
CheMinSOO [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
__t c__ Call 2.00
stevens92 Call 2.00
DaVe_WhU Raise to 6.45
CheMinSOO Fold
Messaa Call 6.45
__t c__ Fold
stevens92 Call 6.45
*** Flop(Board): *** : [J♣, 6♠, Q♣] pot: ~21
*** Bet Round 2 ***
Messaa Bet 16.00
stevens92 Fold
DaVe_WhU Call 16.00
*** Turn(Board): *** : [J♣, 6♠, Q♣, A♦] pot: 53
*** Bet Round 3 ***
Messaa Bet 38.00
DaVe_WhU Call 38.00
*** River(Board): *** : [J♣, 6♠, Q♣, A♦, J♦] pot: 129
*** Bet Round 4 ***
Messaa Check
DaVe_WhU Bet 96.00
Messaa Call 96.00
Som jeg ser det er denne situation meget readafhængig, så spørgsmålet er hvad vi gør mod ukendt.
NL200 Flushdraw rammer toppar
Jeg synes det ser fint ud. Svært at sætte din modstander på en hånd der slår dig, når han spiller så passivt.
Ligner et par konger eller en rimelig tyret AK.
Bryder mig ik om at calle ude af pos med A9s til et raise. Men det kan godt være det er mig der er for tight....
Ellers svært at sætte ham på en hånd synes jeg. Umiddelbart virker han jo svag når han flatkalder dig hele vejen - så ligner et flushdraw men du har jo to klør med A høj heh!
Ville nok calle ham første gang jeg spiller mod ham for at se hvad han spiller på den måde - om han virkelig har slowspillet noget godt på så grimt et board eller om han skyder fuld pot river fordi han har misset sin flush...
I like. Hvis han har spillet et floppet set eller to par således eller hvis han har ramt sit tredje J er der ik noget at gøre ved det.
Tanker omkring preflop. To limpers og et lille raise, så næsten garanteret en 4way pot (jeg sidder i BB), hvor jeg ikke har noget imod at spille A9s OOP da jeg mener jeg ofte er den bedste postflop spiller ved bordet på det her niveau. Og på bossen er det faktisk meget sandsynligt jeg faktisk har den bedste hånd preflop, hehe ;)
Desuden har jeg set DaVe_WhU lave de her mærkelige små raises en del gange i den her session, så er ikke bange for han er ude på noget skæg med en stærk hånd, tror bare han donker den.
Folder også preflop. Ellers spiller jeg den nok os sådan.
@Razga
Overhovedet ikke. Vi kan ofte være foran her med et fint draw hvis vi ikke er. Problemet med et CRAI er vi kun få betaling af bedre hænder og mister value fra andre draws/mindre par.
Og vi frarøver ham chancen for at bluffe med et bustet draw på river.