Ingen reads.
Game #3275750173: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/02/26 - 22:11:08 (BST)
Table "Eclair" Seat 2 is the button.
Seat 1: Nosher ($148 in chips)
Seat 2: Hero ($248.75 in chips)
Seat 3: J_archer ($1215.75 in chips)
Seat 4: BaronGryn ($73 in chips)
Seat 5: foxriver ($197 in chips)
Seat 6: yerlikaya ($283.50 in chips)
BaronGryn: posts small blind $1
foxriver: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [A♣ 7♣]
yerlikaya: calls $2
Nosher: folds
Hero: raises to $10
BaronGryn: folds
foxriver: calls $8
yerlikaya: folds
----- FLOP ----- [4♣ 8♥ J♣]
foxriver: bets $13
Hero: raises to $56
foxriver: raises to $187 and is all-in
Hero: calls $131
Kommentarer?
Nl200 flushdraw.
ligner utroligt meget et sæt det der, og ja uden reads ville jeg sgu folde den...derudover ville jeg også bare reraise til 40, så er den lidt nemmere at folde:)
efter min mening er det for meget gambling og for fisket. tror ligesom djoffer ikke du har outs i AAA.
mon ikke man engang imellem er lidt heldig i et downswing:)
Er nok enig med djoffer i at et raise til 40 ville være bedre. Man kan desuden også overveje en mere konservativ calling-linie.
Som spillet er det meget marginalt om du skal calle, men du får 2:1 for pengene, så medmindre du er oppe mod set, dikterer odds vel lige akkurat et call.
er hånden fra crypto? hvad hedder du derinde?
Problemet med dit høje raise på floppet er at du repper set/overpair, hvorefter villain kommer over toppen igen. Jeg havde sagt 39 og foldet til hans push.
Et potraise er til 59, så jeg raiser ikke til 40 her med _nogen_ hænder.
hvorfor caller vi ikke bare villain her??
Hvad kan vi skubbe væk med hvor reraise andet end svag j ( og hvorfor leade den) eller ringe flush draw som vi jo egentlig ønsker caller?
IMO call flop og tag billig river eller fold!
Det ser ok ud. Jeg tror du ser et overspillet top par eller et mindre draw ala T9c ofte nok til at calle hans skub.
Jeg mener egentligt, at et call her er meget standard som jeg spiller hånden (og hvis jeg vil raise floppet, mener jeg, at det er ret skidt at sige fx 40 dollars og folde til et push. Skal floppet raises, skal floppet selvf. raises ordenligt - altså ~pot) og ikke rigtigt står til diskussion.
Det jeg synes er mere interessant og diskuterede lidt med en kammerat er om floppet skal raises eller blot kaldes.
Begge dele er imo ok - mener dog at et flop-raise er en smule bedre, men det er close.
Flop-raise kontra flop-call, fordele - ulemper?