Ik de store reads, men han er rimelig loose preflop.
----------------------------------------
Starting game 1209337713.
lardy is at seat 0 with $240.
Hero is at seat 1 with $325.21.
Rebbo is at seat 2 with $45.
ninopequenio is at seat 4 with $182.64.
bifffeno is at seat 5 with $236.20.
The dealer is seat 1.
Rebbo posts a blind of $1.
ninopequenio posts a blind of $2.
(Hero is dealt 2♣ 2♥.)
Pre-flop:
bifffeno folds.
lardy raises $5.
Hero calls for $7.
Rebbo folds.
ninopequenio calls for $5.
The flop comes
8♣ 4♣ 10♥.
ninopequenio checks.
lardy checks.
Hero checks.
The turn comes 2♦.
ninopequenio checks.
lardy checks.
Hero bets $14.
ninopequenio calls for $14.
lardy folds.
The river comes A♥.
ninopequenio goes all-in for $161.64.
Hero folds.
$161.64 is pushed back to ninopequenio.
God fold? Hvad siger I? Skulle helt sikkert have better turn større, den tager jeg på min kappe.
Har ham på enten et set, men kan ikke forestille ham checke flop og turn med et set. Derfor var den halvt udelukket, så kunne have jo også have 35, hvilket ville være rimelig giftigt call preflop. Hvad siger i?
NL200 fold set?
Forfæredeligt fold. Caller her hver gang - du får betaling af de mest latterlige hænder 90% af gangene.
Jeg vil klart calle. Det er meget sandsynligt at han tror du allerhøjst har en mellemgod hånd du vil smide, efter som du har spillet den på den måde du har. Sikker på han ikke har skudt dig til et set i 2ere. Der ligger heller ikke de store draws derude. Muligvis kan han have ramt 2 par eller par A med god kicker. Efter min mening et klart call.
Spillede lidt scared money, men det lugter latterligt af noget godt da han bare går all in i sådan en "lille" pot i forhold til hans all in. Derfor jeg smider ..
Instabetalt
Ja, du har ret, det lugter ..
Det lugter af dejlige $$$$$ !!!!
Men hvis man hader dem, som det ser ud til at gøre, så fold da.
Mere seriøst: Kig på hans linje. Hvilke hænder spiller sådan og slår dig? Kan du svare mig på det?
Ja du siger godt nok det lugter af $, hehe. Men havde bare en MONSTER fornemmelse for han havde mig slået, klamme fisk. Det er i hvertfald meget modigt at spille sit set sådan der eller 35. Han har kun smidt mange penge ind hvis han har haft monster hænder, har ik' set noget bluff rigtigt fra ham. Og 2 par har han tit check, callet - meget tit. Så hvorfor skulle han gå amok med 2 par? Går ud fra han ser mig som TAG.
"Ik de store reads, men han er rimelig loose preflop."
Men nu har du pludselig en masse reads? Jeg vil gerne se nogle HH's. Og jeg vil stædig vædde med, at efter de er analyseret, vil jeg sige det er decideret ringe fold du laver i dette spot.
Hvis du selv føler du spiller for scared money, så tror jeg du har ret. Hvorfor overvejer du ikke et lavere limit?
har ik nogen HH. synes ik det var de store reads lige pt. men okay. fordi jeg var på tilt, spiller normalt nl100 og så giver jeg altid nl200 et shot når jeg tilter. hehe. og sjovt nok vinder jeg altid på nl200. giver ingen mening.
men no more discussion, jeg vælger at folde og han viser 5♣ 3♠ dvs en straight. klapper mig selv på skulderen, selvom jeg nok 98% af alle gange kalder den der. i hvertfald på nl100. ik scared der.
Så du klapper dig selv på skulderen for at have lavet et dårligt spil? Jeg forstår ikke.
Du havde ikke tabt. Jeg better 500$ på du havde den bedste hånd. Nogen der raiser mig?
Fordi hvis vi forestillede os du kom i den her situation 100 gange, har han måske 53; 5 ud af 100 gange og resten af gangene har han et eller andet fishy. Prøv at tænk alle de dollars du går glip af i længden.
Det er sku rigtigt nok! No bullshit, han viste den. Tænkte lang tid og foldede og så viste han. Så må du tro på det eller lade være. Så jeg raiser dig.
lol, nu heller ikke sikkert jeg folder alle andre gange. har jeg ikke sagt. og kommer nok ikke ind mod ham på samme måde 100 gange.
ALL IN
"Decisions - not results" med omvendt fortegn. Eller noget... (undskyld, jeg skriver i feberlidelser)
Tough du kan folde den her på tilt, så ville jeg satme ikke se hvad du folder når du ikke er på tilt :)
Heh ja, det er rigtigt nok. Havde sku en "god" følelse på jeg var slået, hvilket jeg så også var. Men ellers havde jeg også betalt, ingen tvivl. Bare glad for han viste sin straight sådan jeg kunne få det bekræftet.
Heh ja, det er rigtigt nok. Havde sku en "god" følelse på jeg var slået, hvilket jeg så også var. Men ellers havde jeg også betalt, ingen tvivl. Bare glad for han viste sin straight sådan jeg kunne få det bekræftet.
Som bla. Analpirat er inde på, er det beslutninger og ikke resultatet.
Inden jeg caller, slår jeg op på Rolex' hjemmeside for at se, hvilket ur jeg skal købe, når dealeren skraber chipsne over mod mig! (Læs: insta-call)
Haha, var kun blevet til et armbåndsur med velcro-rem fra Føtex hvis jeg havde kaldt.
@ detroit11
Maybe; bar for eksemplets skyld - call for guds skyld any day! :)
Heh, ja det er også fint nok :) Det gør jeg også, men bare ik' lige den her gang - heldigvis.
@ detroit
Du bliver nødt til at forklare mig det. Jeg forstår det ikke. Du poster en hånd til analyse, men du er hamrendes ligeglad med hvad folk. Du lavede et laydown, som er så ringe, at det er helt ufatteligt. Det er det virkelig.
Normalt mener jeg ikke at man ud fra folks første analyse kan sige nogle generelle, men jeg her vil jeg lave en meget sjælden undtagelse. Ryk ned i limit. Med det syn du har på poker, så beater du ikke at så godt level som NL200 er.
FFS man, tjek lige hvor mange draws der misser på river. Forklar mig lige hvad logikken med at overbet pushe river er, hvis han kan få dig til at folde et set her? For vi er enige om, at hvis han stikker 3/4 pot ud på river, så raiser du? Og forklar mig lige logikken i at en TAG NL200 spiller caller med et inside str8 draw på turn?
Sorry, men dit play er helt ufattelig ringe. Og du kan forsvare det fra nu af til 2645, det er skidt, meget skidt!
Villain har openended, og så er heros fold bestemt heller ikke værre. Hvis man regner de kæmpe store abe-donatorer fra har jeg kun set folk lave så gigantiske overbets med nuts på NL200.
Jeg tror aldrig selv jeg kunne folde der, men jeg har også et leak med at betale for meget af. Villain better 160 ind i 50. Det kan aldrig være et instacall, som mange skriver. Situationen er virkelig ulækker.
@Detroit
Jeg caller nok her, men jeg synes slet ikke dit fold er så slemt som alle de andre. Slet ikke. Jeg er enig med Bastardo.
@Mancini
"Du lavede et laydown, som er så ringe, at det er helt ufatteligt. Det er det virkelig.... Sorry, men dit play er helt ufattelig ringe. Og du kan forsvare det fra nu af til 2645, det er skidt, meget skidt!"
Det er sgu månedens overdrivelse du stabler på benene der. Ro på.
Ok, det er en OESD, + der er FD. Det er så mindre skidt, men stadig meget skidt fold.
Månedens overdrivelse? Næppe. Han må gerne blive ved at forsvare det, det er stadig et skidt fold, længere er den ikke. Du skal ikke komme og sige du også folder?
Hero syn er jo uden tvivl farvet af, at villain viser ham straighten. Når vi så forklarer ham det er skidt, så er siger han bare "jamen jeg har ret".
Som tidligere nævnt. Decisions - not results.
@Mancini
"Du lavede et laydown, som er så ringe, at det er helt ufatteligt. Det er det virkelig.... Sorry, men dit play er helt ufattelig ringe. Og du kan forsvare det fra nu af til 2645, det er skidt, meget skidt!"
Lad os lige lade den stå lidt...
@ Løp
Det er også et skidt fold, så ja, lad os lige lade den stå lidt.
Vil også sige call. Med den info du har, at han er loose preflop, vil han meget sansynelig ha A10 eller A8
Du har foldet en nødde flush på et ikke parret bord.
Det gør det hamrende useriøst, at du kommer med så grotesk stor en overdrivelse.
@ Løp
Læs posten, manden er readless, bortset fra pf.
Hvorfor blander du andre urelevante ting ind i diskussionen? Så hvis ikke det var mig der kom med en "grotesk stor overdrivelse", så var det ikke useriøst?
Jeg forstår ikke du skal bedømme mine pokeranalyser på baggrund af mine tidligere tråde. Jeg har min mening, og når vi er readless, som her, så SKAL vi gå broke. I don't see the big deal.
Har du mere historie fra undertegnede du vil blande ind i sagen?
"Ik de store reads, men han er rimelig loose preflop" og senere
"Han har kun smidt mange penge ind hvis han har haft monster hænder, har ik' set noget bluff rigtigt fra ham. Og 2 par har han tit check, callet - meget tit. Så hvorfor skulle han gå amok med 2 par? Går ud fra han ser mig som TAG"
Hvorfor er det altid sådan, at når en donk er kommet med en hånd og herefter bliver sablet ned af pøblen, ja så skal han partout tilføje ekstra reads osv., der kan retfærdiggøre hans dårlige spil?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Folder man her skal man vidst ikke spille poker længere...
Sorry, men det er helt væk m8
Man må godt se indad en gang i mellem.
Og når du får skrevet dig så varm som du gør, og ærlig talt overdriver, synes jeg det fremstår som en anelse komisk efter som du for kort tid siden, lavede et( i mín bog) langt sygere lay down.
Hvis ikke du kan se det komiske i det, mangler du selvironi min gode mand.
@ bastardo & timothy.
tak. endelig nogen der ik synes det er så ufatteligt ringe spillet. kæmpe overbet han laver, og der er trods alt flere hænder der slår mig.
@ superfly5
ja, hvad tror du selv? god post.
@ Løp
Det er da komisk, at du nævner min AKs hånd, fordi jeg mener manden laver et elendigt fold. Så fordi jeg har lavet et sick readbaseret fold, så må jeg ikke have en mening om, hvad andre folk smider?
Overdrive? Naah. Tror nærmere du misforstår, og ser lidt farvet på det. Jeg mener blot, at OP må forklare til mig fra nu af og til 2645, min mening ændrer sig ikke. Dette fold er ufattelig skidt, med det read Hero IKKE har. Har han et read er det en helt, helt anden sag.
Det eneste ironiske jeg kan se, er måden du skaber dig på. Du går personligt til værks, fordi jeg kommenterer at dette fold er dårligt.
Men hvis du kan få andre med på din vogn, at jeg gør det hamrende useriøst, fordi jeg har foldet en flush på ikke parret board, så må vi jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!
STEVE! STEVE! STEVE! STEVE!
;)
EDIT:
mht. til hånden:
jeg finder nok heller aldrig et fold her. hvis du som han siger flashede 35 op i hovedet på dig, ja så er det sgu bare en instanote på ham.
Hehe. Jeg synes det var komisk det gør du ikke.
Never mind. Var ikke en tråd på et specielt højt pokerteoretisk niveu jeg spammede alligevel, så jeg har, må jeg erkende, allerede tilgivet mig selv.
Over and out!
Jeg synes ikke det er et elendigt fold, selv om jeg sikkert selv havde callet... og tabt. Jeg forstår ikke, at det skulle være et instant call... 162 ind i 48 er immervæk en del! Selvfølgelig har han ikke højere set... men det behøver vel ikke nødvendigvis betyde AX... Nok er villain aggressiv, men decideret dum?
Det er selvfølgelig usandsynligt, at han sidder med 35, men det kan da umuligt udelukkes, når han er loose...
Jeg er ikke enig i fold - men jeg synes ikke det er lige så håbløst, som flertallet....
Og er der nogen grund til tilsviningerne?