Jeg sidder og håber på politivold i forbindelse med rydelsen af det "nye ungdomshus", og har derfor sat mig ved et juicy NL200 ringgame (ringgame er ellers blevet fyfy i min bog)
Villain i hånden er ultradonk. han raiser hver evige eneste hånd, uden undtagelse, af og til 9xbb, nogle gange click - han kan med andre ord have everything from the deuce to the ace.
Er der nogen der spiller preflop/flop anderledes? Er der nogen der moser turn? Er der nogen der folder river? Er der nogen der raiser river?
Seat 1: Hero (452.15)
Seat 10: Villain (1050.10)
- post SB 1.00
- post BB 2.00
** Deal **
Hero [3♣, 3♦]
Villain Raise to 4.00
Hero Call 4.00
- Call 4.00
- Fold
- Call 4.00
- Fold
- Fold
- Call 4.00
- Call 4.00
*** Flop(Board): *** : [3♠, J♣, 4♣]
- Check
- Check
Villain Bet 14.00
Hero Raise to 46.00
- Fold
- Fold
- Fold
- Fold
Villain Call 46.00
*** Turn(Board): *** : [3♠, J♣, 4♣, 2♥]
Villain Check
Hero Bet 98.00
Villain Call 98.00
*** River(Board): *** : [3♠, J♣, 4♣, 2♥, 6♣]
Villain Bet 74.00
Hero ?
NL200 FR set vs donk på nasty board
WTF Mickey, er dit flopraise ikke elendigt? Nu snakker du ikke om Villians postflop spil, men når turen kommer til dig er potten 38$, og du siger 46? Eller raiser du MED 46$.
Turn er fint, jeg kalder river.
Fint spillet, lidt mere på flop dog.
Caller river.
Jeg spiller den ligesom dig, og jeg synes river er et easy-call, især når man tager i betragtning at villian er en donk.
ManCini, Villain's post flop spil er ligeså elendigt, og han er ligeså meget any two post som pre. Mit raise er vel i forhold til Villain semi-elendigt, da han får ~3:1 på et call - Alle andre får dog kun 2:1.
Nogen der pusher turn? Nogen der pusher river?
Vi kan hurtigt blive enige om at vi ALDRIG folder.
Mickey
Mere på flop. Hvis vi vil have hele stacken ind, skal vi ca. potte.
Fuld pot på turn. Overbet push er vel også okay, uden at kende mere til villains calling tendenser er det dog svært at sige om vi mister value ved at skubbe.
Jeg har rigtig meget lyst til at skubbe river, da jeg oftest synes man ser en donket villain der har lyst til at bette sine to par når det ultimative scarecard, hvor de udelukkende får betaling af hænder de er slået af, falder.
Vælger dog sandsynligvis at kalde, fordi man føler sig så dum når idioten sidder med Q5o, og vi ikke kan regne med at få betaling af hænder vi slår.
Mere på flop, pot turn. Som spillet caller jeg bare river, men det er svært at vurdere uden at have været ved bordet hvad han evt. ville kalde et push med. Hvis han betaler et push med ét par så skubber vi selvfølgelig, hvis han kun betaler med top 2, strit, set og flush så skubber vi ikke.
Hvis han er så donk som du siger mickey, ville han så ikke calle fullsize potbet både på floppet og på turn? Men som spillet kalder jeg sgu nok bare river. Hvordan endte hånden?
Som hardkAre. I er kæmpe dybe. Byg en pulje op så I kan komme AI. Om du siger 46 eller 60 betyder ingenting for donken med 1K bag sig, men det betyder vildt meget for sin mulighed for at komme AI.
"Om du siger 46 eller 60 betyder ingenting for donken med 1K bag sig, men det betyder vildt meget for sin mulighed for at komme AI." <-- wise.
Ellers enig med resten.
Vi er ret dybe ja, og jeg er ikke skide vant til dybt spil.
Duely noted, mere på flop, mere på turn.
Villain viste KK op, og jeg ærgrede mig lidt over vi ikke kom ind med mønterne på turn (eller flop)
Mickey
IMO er villians bet på river vel ikke så ringe? - han får et billigt showdown, og blokker dig til at tro noget?
At dette evt. ikke var meningen er måske noget andet, men smart.
Nu er det vel umuligt at sætte sig ind i en donks tankegang.
Ville raise mere på flop, og ville i nogle tilfælde overveje at donk skubbe turn, da han godt kan finde på at calle med en del hænder.
Jeg skubber river. Jeg tror ikke en aggressiv donk laver et så lille et donk-bet på river med flushen. Det ligner et blocking-bet bevidst eller ubevidst.
Jeg tror du misser value fra mange to-par hænder el. ved ikke at skubbe river, selvom du nogle gange vil stacke af til en lille flush eller rivered straight.
Paula, nu skal der også kun en femmer til en strit, så det er ikke kun farven vi frygter her ;-)